شنبه 11 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس فدراسيون فوتبال لبنان: محل ديدار تيم های ملی لبنان وايران تغيير نخواهد کرد

ايرنا ـ بيروت -رييس فدراسيون فوتبال لبنان گفت: ديدار تيم های ملی فوتبال ايران و لبنان در ورزشگاه اصلی بيروت برگزار می شود و تنها بازی با استراليا در ورزشگاه شهر جنوبی صيدا برگزار خواهد شد.

به گزارش ايرنا از بيروت، 'هاشم حيدر' رييس فدراسيون فوتبال لبنان طی گفتگويی مطبوعاتی گفت: به زودی آفت موجود در چمن ورزشگاه اصلی بيروت رفع خواهد شد و مشکلی در خصوص بازی دو تيم ايران و لبنان پيش نخواهد آمد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بنابرگزارش ها، تعويض چمن طبيعی ورزشگاه ملی لبنان در بيروت را آغاز کرده اند و دليل اين امرشيوع نوعی آفت به دليل گرمای بالای هوا طی دو ماه گذشته بوده و مسئولين مربوطه تاکيد کرده اندکه اين تعويض چمن تا پيش از بازی تيم ملی فوتبال کشورمان با لبنان به اتمام خواهد رسيد.

دراين حال، برخی انتقادها در خصوص اين امر در ميان اصحاب رسانه و صاحبنظران ورزشی لبنان آغاز شده است، چرا که به نظر آنان اينگونه آفات گياهی طی يک شبانه روز در چمن پيدا نمی شود و پيش از اين نيز می شد در اين خصوص چاره انديشيد و اين امر مهم را به روزهای آخر پيش از بازی موکول نکرد.

پيش ازاين برخی شبکه های خبری با اشاره به تغيير مکان بازی دوستانه و تدارکاتی تيم های ملی استراليا ولبنان به ورزشگاه شهر صيدا، از امکان انتقال بازی تيم ملی کشورمان نيز به اين ورزشگاه خبر داده بودند.

تيم ملی فوتبال لبنان با کشورمان درچارچوب بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل همگروه بوده وطبق برنامه قرار است که تيم ملی فوتبال ايران در تاريخ بيست و يکم شهريور ماه به مصاف لبنان در شهر بيروت برود.

لبنانی ها همچنان درتاريخ شانزدهم شهريور ماه نيز به مصاف استراليا در يک بازی دوستانه خواهند رفت.

تيم ملی لبنان با تيم های ايران، قطر، ازبکستان و کره جنوبی در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی هم گروه است.

بازی حياتی تيم ملی با لبنان می تواند دوباره ايران را در کورس صعود به جام جهانی قرار دهد. تيم ايران اگرچه ازدو بازی ۴ امتياز دارد اما کروش سرمربی تيم ملی فوتبال ايران به دليل تساوی در تهران برابر قطر با انتقادهايی روبرو شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016