چهارشنبه 31 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشيان: تيم ملی اين گونه باشد به مشکل می‌خوريم

خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) ـ رييس فدراسيون فوتبال گفت: به توافق‌های پشت پرده باشگاه‌ها با بازيکنان که ارتباطی به قرارداد ثبت شده آنها در هيات فوتبال ندارد، ورود نمی‌کنيم و اصلا وقت تفحص بيشتر در اين‌ رابطه را نداريم.

علی کفاشيان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در رابطه با مسائل روز فوتبال کشور از جمله وضعيت تيم‌های ملی، فصل نقل و انتقالات باشگاه‌ها،‌ فوتسال، بازيهای تدارکاتی و ... سخن گفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رييس فدراسيون فوتبال در ارزيابی‌اش از سطح کيفی تيم‌های ملی جوانان و نوجوانان با نزديک شدن به مسابقات قهرمانی آسيا، اظهار کرد: در تيم‌های نوجوانان و جوانان ما استعدادهای بی‌نظيری حضور دارند. برای شکل گرفتن تيم جوانان فعلی استعداديابی‌های گسترده‌ای با همکاری تعداد مربيان زياد در قالب يک سيستم مشخص صورت گرفت و هرچند برای تيم نوجوانان هم در سراسر کشور استعداديابی شد اما بايد اين سيستم را در رده نوجوانان هم ايجاد کنيم. ايجاد چنين شرايطی باعث می‌شود تمام بازيکنان پايه در ايران سعی کنند خودشان را نشان دهند و مربيان از دايره وسيع‌تری بايد انتخاب‌ها را انجام دهند که می‌تواند کارشان را هم سخت‌تر کند.

تيم ‌های ملی جوانان و نوجوانان اعتماد به نفس خوبی پيدا کرده‌اند

وی افزود: با اردوها و تمريناتی که دو تيم ملی جوانان و نوجوانان تاکنون داشته‌اند می‌توان گفت در فاصله چند ماه مانده به شروع رقابتهای قهرمانی آسيا، به تيم‌های خوبی تبديل شده‌اند. اعتماد به نفسی که از آنها در بازی‌های تدارکاتی ديده‌ام بسيار بالاست و خيلی جدی کار می‌کنند. اميدوارم بتوانند در بازی‌های قهرمانی آسيا به خوبی خودشان را نشان دهند.

نقص در استاديوم‌های ميزبان نوجوانان آسيا

وی درباره ميزبانی ايران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسيا، گفت: همه برنامه‌ها تقريبا انجام شده و هماهنگی‌‌های لازم بين دستگاه‌های مختلف برای برگزاری هرچه بهتر اين ميزبانی صورت گرفته است. مقداری نقص در دو استاديوم محل انجام بازی‌ها وجود دارد که کارها در حال انجام است و تا شروع اين بازی‌ها در ابتدای مهرماه برطرف می‌شود. فکر می‌کنم در نهايت بايد يک عزم ملی وجود داشته باشد تا ايران بتواند به خوبی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسيا را برگزار کند.

وقت نداريم در توافق‌ پشت پرده بازيکنان و باشگاه‌ها تفحص کنيم

کفاشيان در واکنش به اينکه آيا از پرداخت مبالغ ميلياردی برای جذب بعضی بازيکنان در بازار نقل و انتقالات خبر داريد و فدراسيون برای نظارت بيشتر بر اجرای قانون سقف قراردادها برنامه‌ای خواهد داشت؟ به ايسنا گفت: اين گزارش‌ها به صورت مستند و مکتوب به ما نمی‌رسد و فعلا از هيچ باشگاهی مدرکی در اين باره به دست‌مان نرسيده است. فدراسيون جدای از قراردادهايی که در هيات فوتبال استان‌ها به ثبت می‌رسد، در هيچ توافق احتمالی ديگری ميان باشگاه‌ها و بازيکنان ورود نمی‌کند و اصلا وقت اين کار را نداريم که بخواهيم تفحص بيشتری در اين زمينه داشته باشيم.

واقعا بی‌ ام و می‌دهند؟ به ما هم بدهند سوار می‌شويم!

رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال که آيا دادن خودروهای گرانقيمت به بازيکنان علاوه بر مبلغ قراردادهای ثبت شده تخلف به حساب نمی‌آيد؟ تصريح کرد: ما هم اين اخبار را در رسانه‌ها شنيده‌ايم. واقعا BMW و از اين جور ماشين ها می‌دهند؟! به ما بدهند خوبه، سوار می‌شويم! (با خنده).

تيم ملی بخواهد اين گونه بازی کند به مشکل می‌خوريم

کفاشيان درباره عملکرد تيم ملی فوتبال در بازی با قطر و اينکه آيا گزارشی را در اين رابطه از کارلوس کی‌روش خواسته‌ايد؟ اظهار کرد: به نظرم اگر تيم ملی ما بخواهد به جام جهانی صعود کند بايد بهتر و قوی‌تر از اين‌ها عمل کند و اگر بخواهد اينجوری بازی کند در ادامه راه با مشکل مواجه خواهيم شد. قطعا کی‌روش بايد درباره عملکرد تيم ملی مقابل قطر به کميته فنی و توسعه ما که در يکی دو روز آينده رييس جديدش را معرفی می‌کنيم گزارش دهد.

فقط بازی تدارکاتی با سوريه و کره شمالی قطعی است

رييس فدراسيون درباره مساله سرپرستی تيم ملی و بازی تدارکاتی احتمالی با يک تيم بزرگ در تابستان، به ايسنا گفت: امور تيم ملی فعلا طبق آن چيزی که برنامه‌ريزی شده پيش‌ می‌رود و اگر مشکلی در کار باشد قطعا شخصی را با عنوان سرپرست تيم بکار می‌گيريم. درباره بازی‌های تدارکاتی هم که فعلا بازی با سوريه و کره شمالی قطعی شده و رايزنی‌های مختلف برای ديدارهای تدارکاتی بيشتر در حال انجام است. هنوز بازی تدارکاتی با تيمهای بزرگ مشخص نيست.

هيچ پيشنهاد جدی برای اسپانسر نداريم

کفاشيان درباره وضعيت اسپانسرينگ تيم ملی خاطرنشان کرد: اين موضوع در کميته بازاريابی فدراسيون مشغول بررسی است اما متاسفانه هنوز هيچ پيشنهاد جدی دريافت نکرديم و فعلا اسپانسر مشخصی نداريم.

کادر فنی تيم ملی فوتسال تقويت می‌شود

وی در پاسخ به اين که برای تغييرات در کادر فنی تيم ملی فوتسال ظاهرا اختلاف نظرهايی بين شما و ترابيان رييس کميته فوتسال وجود دارد و بالاخره تکليف چه می‌شود؟ گفت: آنچه که مسلم است اينکه کادر فنی اين تيم تقويت می‌شود. ما به اين نتيجه رسيديم که يک تجديد سازماندهی در تيم ملی داشته باشيم. ما از برنامه‌های کميته فوتسال حمايت می‌کنيم و کادر فنی با ترکيبی از علی صانعی و مربيان ديگر تقويت شده و تيم ملی را هدايت خواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016