یکشنبه 9 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فوتبال نوجوانان آسيا: نخستين شگفتی جام با حذف کره‌جنوبی

تيم فوتبال نوجوانان ازبکستان در دومين ديدار از مرحله يک‌چهارم نهايی رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان آسيا دست به کاری بزرگ زد و با برتری برابر کره‌جنوبی در ضربات پنالتی جواز حضور در جام جهانی نوجوانان ۲۰۱۳ - امارات را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومين ديدار از مرحله يک‌چهارم نهايی پانزدهمين دوره مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسيا از ساعت ۱۵ امروز يکشنبه بين تيم‌های نوجوانان ازبکستان و کره‌جنوبی در ورزشگاه اکباتان تهران برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين بازی که قضاوت آن برعهده "محمد عبدالکريم الزارونی" از امارات بود، دو تيم در پايان ۹۰ دقيقه قانونی بازی به تساوی يک بر يک رضايت دادند که بدون برگزاری وقت‌های اضافه، دو تيم برای مشخص شدن برنده بازی، پنالتی زدند.

در ضربات تيم ازبکستان با نتيجه ۵ بر ۳ به برتری دست يافت تا در نهايت با پيروزی ۶ بر ۴ ضمن صعود به مرحله نيمه‌نهايی، مجوز حضور در جام جهانی نوجوانان را کسب کند. توراب آکوبير(۶۴) برای ازبکستان و هوانگ هی چان(۱+۹۰) برای کره‌جنوبی در جريان بازی گل زدند.

تيم ازبکستان نايب قهرمان دوره گذشته مسابقات، با پيروزی برابر کره‌جنوبی به عنوان دومين تيم آسيايی جواز حضور در جام جهانی نوجوانان ۲۰۱۳ - امارات را بدست آورد. پيش از اين عراق با پيروزی برابر کويت جهانی شده بود.

تيم نوجوانان ازبکستان برای رسيدن به فينال جام پانزدهم، ساعت ۱۷ چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه دستگردی به مصاف ايران که امروز استراليا شکست داد می رود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016