یکشنبه 9 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی: به جای مجيدی حاجيلو را صدا بزنند، بايد مجسمه من را بسازند

خبرگزاری فارس: سرمربی استقلال در واکنش به تشويق احتمالی مجيدی در ديدارهای آينده گفت: چرا امثال اصغر حاجيلو که بزرگترين بازيکن تاريخ استقلال است را صدا نمی‌زنند؟

به گزارش خبرگزاری فارس، امير قلعه‌نويی در نشست خبری پيش از ديدار فردا با صبا گفت: ابتدا بايد بگويم خيلی‌ها تصور می‌کردند من و سررشته‌داری (مدير روابط عمومی تيم) دچار مشکل هستيم چون ايشان مطالبی را عليه من نوشته بود اما حالا در کنار هم هستيم و قشنگی فوتبال به اين مسائل است

وی افزود: ايشان ۲ سال به عنوان مدير رسانه‌ای برتر شناخته شده و البته بايد از يکی از پيشکسوتان استقلال به نام محمود نظر ياد کنيم که يادم می‌آيد هنگامی که با تيم به مريوان می‌رفتيم و به آن شهر رسيديم ديديم ايشان آنجا است و اين نشان می‌دهد که از علاقمندان به استقلال محسوب می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قلعه‌نويی در خصوص رويارويی با صمد مرفاوی عنوان کرد: مرفاوی از سرمايه‌های استقلال است و اعتقاد دارم او دستيار من نبوده بلکه ما با هم همکار بوديم و خاطرات خوبی با هم داشتيم. روز گذشته بازی صبا و داماش گيلان را آناليز می‌کردم که با کمال تاسف شنيدم گزارشگر تلويزيون می‌گويد قلعه نويی و مرفاوی چشم ديدن يکديگر را ندارند. اين مسئله برای رسانه ملی خوب نيست و اتفاقا همين حرف‌ها را به ستار همدانی و ايمان عالمی گفتم و اشاره کردم چند وقت ديگر بايد به فکر تيم‌های خود باشيم.

وی تاکيد کرد: در حالی که بايد به تيم‌های نوجوانان بها دهيم اين کار انجام نمی‌شود. صبح امروز وقتی راديو گوش می‌کردم ديدم دوستان تبليغ می‌کنند که مردم به استاديوم بروند. می‌شد از مدارس کمک گرفت و با کيومرث هاشمی هماهنگ کرد تا خيلی راحت استاديوم‌ها پر شود. اميدوارم تيم ملی نوجوانان به لطف خدا استراليا را شکست دهد و علاوه بر جهانی شدن با درايت علی دوستی قهرمانی را به دست بياورد.

سرمربی استقلال اظهار داشت: فردا بازی بسيار سختی با صبا داريم و صبايی‌ها از زمان مربيگری ويسی فونداسيون خوبی را تشکيل دادند و تيم خطرناکی هستند ولی وقتی ما در آبادان بازی باخته را با پيروزی عوض کرديم نشان داديم روند رو به جلوی خوبی داريم.

قلعه‌نويی با اشاره به جدايی فريدون زندی از استقلال گفت: او پسر بسيار خوبی است که هم در تيم ملی و هم در استقلال با من کار کرد. هنگامی که ديدم ايشان قابليتی که بايد داشته باشد، را ندارد فکر کردم از لحاظ روحی تمرکزش جای ديگری است. ما هم منافع باشگاه و بازيکن را در نظر گرفتيم و گفتيم برود و پيشنهاد خوبی که در زندگی نصيبش شده را بپذيرد. استقلال که پول ندارد، حداقل بروند آنجا پول بگيرد.

سرمربی استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اينکه شنيده می‌شود ساموئل هم در آستانه جدايی است، گفت: مدير برنامه‌های ايشان صحبتی با ما نکرده و اگر پيشنهاد خارجی داشته باشد روی آن فکر می‌کنيم ولی تا نيم فصل بازيکنی از جمع ما جدا نخواهد شد.

قلعه‌نويی در پاسخ به سؤال ديگر خبرنگار فارس مبنی بر اينکه شايعاتی پيرامون جراحی دوباره مجتبی جباری شنيده شده، گفت: اول از تيم پزشکی تشکر می‌کنم ولی آنها سعی کردند اين بازيکن را به جمع ما برسانند. دو روز پيش شورای پزشکی با حضور دکتر ابراهيمی و کيهانی و ديگر دوستان تشکيل شد و آنها جراحی کوچکی روی مينيسک جباری انجام دادند و او از ۴ هفته ديگر مجددا به ميادين بازمی‌گردد. بعد از ظهر روز گذشته اين اتفاق افتاد و اين بازيکن جراحی کوچکی روی پای خود انجام داد.

وی در خصوص انتقاداتی که از خط حمله استقلال می‌شود،‌ گفت: جام ملت‌های اروپا درس بزرگی به ما داد. اسپانيا با سيستم ۴-۶-۰ بازی کرد و فوتبال شناوری را به نمايش گذاشت. از روز بازی با راه آهن سيستم جديدی را طراحی کرديم ولی اعتراف می‌کنم از ساختار حمله راضی نيستم آن هم فقط به خاطر اينکه گل نزده‌اند. در ايجاد موقعيت و سرعت مشکلاتی داشتيم که در يکی دو بازی گذشته تا حدودی برطرف شده است.

خبرنگاری پرسيد شما همچنان اعتقاد داريد که استقلال قهرمان می‌شود که قلعه نويی در پاسخ گفت: اگر بحث تورنمنت کوتاه مدت بود، چون شانس هم در اين مسائل دخيل است، می‌توانستم با قاطعيت بگويم اما کيفيت بازی در تورنمنت‌های طولانی حرف اول را می‌زند. هر چند کمی مشکلات فنی داريم اما عمده مشکل ما مسائل مالی است که تا اين لحظه خيلی از بازيکنانم يک ريال هم نگرفته‌اند ولی ما اعتقاد داريم کانديدای اول قهرمانی هستيم. فتح‌الله زاده و اميدوار رضايی هم برای حل مشکلات مالی تلاش می‌کنند.

سرمربی استقلال در پاسخ به اين سؤال که شايد در بازی‌های آينده شما نتيجه نگيريد و هواداران مجددا فرهاد مجيدی را صدا بزنند، گفت: هر بازيکنی حتی يک ساعت هم در اين باشگاه زحمت بکشد، بايد قدرش را بدانيم. شايد در ايران اين کارها انجام نمی‌شود اما حداقل در زمان من دو خداحافظی بزرگ اتفاق افتاده است. همه بايد ياد بگيرند استقلال و ايران را دوست داشته باشند. فقط نبايد خودمان را قبول کنيم.



قلعه نويی تصريح کرد: ما با استقلال قهرمان آسيا شديم و تيم به دسته سوم رفت ولی برگشتيم و با جان و دل کار کرديم. حدود ۲ سال آقايان در خانه ما حضور داشتند و نه هتلی بود و نه پولی. چرا آن زمان هيچ کس به دنبال ما نمی‌آمد؟ چرا تماشاگران اصغر حاجيلو بزرگترين بازيکن تاريخ استقلال را صدا نمی‌کنند؟

قلعه‌نويی تاکيد کرد: خوشحالم هم نسلی‌های من در کنار ما هستند و به زودی کميته فنی تشکيل می‌دهيم و نشان داديم از خيلی‌ها بهتر بلديم از اين کارها بکنيم. اگر اينگونه باشد دل پيرو بايد خودکشی کند و رائول بايد در مادريد خودش را دار بزند. اگر حقی باشد برای امثال حاجيلو و پورحيدری است.

وی اضافه کرد: چرا حال حاجيلو که بدون يک ريال دريافتی در انتهای نازی آباد کار می‌کند را نمی‌پرسيد و چرا مردم او را در استاديوم صدا نمی‌کنند؟ بايد ياد بگيريم که چه باشيم و چه نباشيم، استقلال را دوست داشته باشيم. سه سال در اين تيم نبودم و يک کلام در خصوص استقلال حرف نزدم و اگر قرار به موضع گيری بود بايد با جباری و رحمتی اين کار را می‌کردم و حتی در زمان منصوريان عليه او موضع می‌گرفتم.

سرمربی استقلال گفت: فوتبال همين است، يک روز می‌آييم و يک روز می‌رويم. اولين مبلغ دريافتی‌ام را از چک شخصی منصور پورحيدری گرفتم. با تيم به شاهرود رفتيم و در شهر سبزوار در يک شرکت می‌خوابيديم. حتی در زمان ما برای صرف شام به منزل هواداران می‌رفتيم اما صدايمان درنمی‌آمد.

وی عنوان کرد: خوشحالم هر وقت استقلال پول ندارد، مال قلعه‌نويی است. تيم سيزدهم، تيم نهم و تيم دسته سوم رفته مال من است. اگر اينگونه باشد بايد مجسمه من را بسازند. باز هم می‌گويم از بزرگترين قرارداد تاريخ فوتبال ايران که ۵ نفر هم شاهد دارم، گذشتم و شايد تا ۱۰ سال ديگر هم هيچ کس با چنين پيشنهادی روبرو نشود. اگر اينگونه بود بايد به جای بيانيه، غمنامه بنويسم.

قلعه نويی در خصوص اينکه برخی‌ها از بيرون انتقاد می‌کنند، گفت: اين کارها خطرناک است و ما می‌‌گوييم قداست‌ها نشکند. هنوز نشده که در جلسه کادر فنی باشم و زودتر از شاهرخ بيانی جلسه را ترک کنم. اين مسائل در اين چند سال حاد شده و نشات گرفته از مسائل سياسی کشور است. بزرگان، خانه نشسته‌اند و يک سری‌ها که جايگاهشان جای ديگری است، در فوتبال کار می‌کنند.

وی در خصوص اينکه نکند با اين حرف‌ها جريمه شويد، گفت: حرفم را می‌زنم حتی اگر سرم به بالای دار برود. ۵ ميليون که هيچ ۵۰۰ ميليون هم جريمه می‌دهم. ما محروم بوديم و به کنفرانس نيامديم دو ميليون جريمه‌مان کردند، شما ببينيد که چه بايد بگوييم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016