چهارشنبه 22 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وکيل سرمربی استقلال: برای هدايت تيم ملی با قلعه‌نويی صحبت کرده‌اند

اردشير جهانگيری از قول کفاشيان گفت که او قصد تغيير و تحول در کميته انضباطی را دارد. او همچنين گفت که برای هدايت تيم ملی با قلعه نويی صحبت‌هايی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، وکيل امير قلعه نويی درباره جريمه دو ميليون تومانی سرمربی استقلال به دليل حاضر نشدن در نشست خبری بازی نخست، اظهار کرد: کميته انضباطی به دليل غيبت قلعه نويی درنشست خبری بازی اول استقلال در ليگ او را سه ميليون تومان جريمه کرد. در حالی که قلعه نويی در آن بازی محروم بود و اين حکم وجاهت قانونی ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی درباره جريمه سه ميليونی قلعه نويی در داربی نيز گفت: اين رای دادن‌ها انسان را ياد روزگاران قديم می‌اندازد که فرد را بدون اينکه از خودش دفاع کند، محکوم می‌کردند. قلعه نويی در آن بازی تماشاگران را به آرامش دعوت می‌کرد، اما به اين مساله اشاره‌ای نمی‌کنند و او را تشويق نکردند، اما به خاطر صحبتی که با داور انجام داد سه ميليون تومان جريمه می‌کنند. ضمن اينکه اين سه ميليون دست ما را بسته است. چرا که برای رای‌های زير سه ميليون تومان نمی توان به کميته استيناف اعتراض کرد.

جهانگيری افزود: از کميته انضباطی خواهش می‌کنم که صحبت‌های مربيان ديگر درباره داوری را کنار با صحبت‌های قلعه نويی مقايسه کنند.

او همچنين درباره طلب قلعه‌نويی از باشگاه تراکتورسازی گفت: مسئولان باشگاه تراکتورسازی آنقدر عاقل هستند که طلب ۳۵۰ ميليونی قلعه نويی را پرداخت کنند، چرا که در صورت پرداخت نکردن اين مبلغ متحمل خسارت بيشتری می‌شوند.

مردم تبريز هم هميشه به ياد قلعه نويی هستند و خود قلعه نويی هم هميشه ممنون مردم تبريز است و فکر می‌کنم که تراکتورسازی تا مدت‌ها نمی‌تواند رتبه سال گذشته را تکرار کند.

وکيل امير قلعه نويی بيان کرد: برای يک پرونده‌ای به فدراسيون فوتبال رفتم تا با کفاشيان صحبت کنم. وقتی شکايتمان از کميته انضباطی را مطرح کرديم، کفاشيان گفت که به دنبال تغييرات در کميته انضباطی است، ولی متاسفانه قضاتی که با تجربه و بازنشسته هستند، مبلغ زيادی به عنوان حقوق می‌خواهند. کفاشيان درباره تيم ملی هم به من گفت که خودش علاقه مند به حضور مربی ايرانی مانند قلعه نويی در تيم ملی بوده است. ضمن اينکه من از نزديکان قلعه نويی شنيدم که برای هدايت تيم ملی با او مذاکراتی انجام شده است.

به گزارش ايسنا، وکيل قلعه‌نويی در حالی مدعی چنين موضوعی شده که آيت‌اللهی، نايب رئيس فدراسيون در گفت و گويی که پس از باخت مقابل لبنان انجام داد عنوان کرد که با يک باخت منطقی نيست کی‌روش عوض شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016