چهارشنبه 24 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صالح:استقلال با شکست سایپا مسیر سختی برای حضور در فینال جام حذفی ندارد

مربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه برگزاری جام حذفی در تعطیلات نیم فصل در برنامه آماده سازی تیم ها خلل ایجاد می کند،گفت: استقلال با شکست سایپا مسیر سختی برای حضور در بازی فینال ندارد.

مجید صالح در خصوص حریف تیم فوتبال استقلال در رقابت های جام حذفی و نحوه برگزاری این جام ضمن بیان مطلب فوق گفت: باتوجه به اینکه برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال علاقه ای به برگزاری جام حذفی نداشته و یا طرح هایی مانند برگزاری این جام بدون حضور ملی پوشان تیم ها داده بودند برگزاری این جام خود نوعی پیروزی برای باشگاه ها به حساب می آید که فدراسیون فوتبال را در خصوص برگزاری این جام تحت فشار قرار داده بودند.

وی درهمین خصوص افزود: ای کاش فدراسیون فوتبال از همان ابتدا تصمیم به برگزاری رقابت های جام حذفی می گرفت تا در خصوص مطرح شدن تیم های دسته پایین تر دراین رقابت ها شاهد فرصت سوزی نباشیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: برگزاری بازی ها در تعطیلی بین دو نیم فصل باعث می شود تا تیم ها در برنامه های آماده سازی خود دچار مشکل شوند و این موضوع در ادامه رقابت های لیگ برتر در نیم فصل دوم نمی تواند به نفع تیم ها باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درخصوص اولین بازی استقلال در جام حذفی مقابل سایپا تاکید کرد: ما شناخت خیلی خوبی از تیم سایپا داریم. سایپا از دو سال قبل روند رو به رشدی را آغاز کرده که این روند همچنان ادامه دارد و در این فصل نیز تیم یک دست، خوب و آماده ای است.

صالح عنوان کرد: زمانی که من مسیر بازی های تیم ها را تا فینال مشاهده کردم به این نتیجه رسیدم که ما در صورت شکست سایپا مسیر سختی برای حضور در بازی فینال نداشته و شانس زیادی برای فینالیست شدن داریم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016