شنبه 4 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی کريمی: نه در AFC پارتی دارم و نه کسی را می‌شناسم، خيلی‌ها در ايران از انتخابم خوشحال نشدند

علی کريمی، نامزدی‌ خود برای کسب جايزه بهترين بازيکن سال ۲۰۱۲ آسيا را غيرمنتظره و مبهم خواند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، هافبک تيم فوتبال پرسپوليس عصر امروز (جمعه) در حاشيه ديدار تدارکاتی اين تيم برابر شهرداری باغستان درباره انتخاب خود به عنوان يکی از سه نامزد کسب جايزه بهترين بازيکن سال آسيا اظهار کرد: راستش برای خود من يک مقدار که نه خيلی غير منتظره بود. در فصل گذشته پرسپوليس يا من بازيکن خيلی خوب نبوديم. اما اين اتفاقی است که قسمت من شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: من نه در AFC پارتی دارم و نه کسی را می‌شناسم. اين انتخاب برای خودم هم از جهاتی مبهم است، هرچند که در داخل خيلی از افراد از اين موضوع خوشحال نشدند اما انتخاب من افتخاری برای همه فوتبال است.

کريمی با اشاره به اينکه شانس بازيکن کره‌ای برای تصاحب جايزه بازيکن سال آسيا از او بيشتر است، گفت: دعای خير مردم هميشه پشت سر فوتبال بوده است و اميدوارم که برای دومين بار اين جايزه را به دست بياورم تا مردم ايران هم خوشحال شوند. به هر حال اين موضوع برای فوتبال ما خوب است اما آن چيزی که من در اين چند روز ديدم و شنيدم اين طور بود که خيلی‌ها از اين اتفاق خوشحال نشده‌اند اما برای من مهم نيست. اين اتفاقی است که قسمت من شده و همين که با ۳۵ سال سن توانسته‌ام جزو سه نفر نهايی آسيا باشم برايم يک افتخار است، حال بايد ببينيم چه اتفاقی می‌افتد.

هافبک ملی‌پوش پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که برخی می‌گفتند اگر علی کريمی بود، ايران به ازبکستان نمی‌باخت، گفت: اين شيطنت برخی از افراد است که چنين حرف‌هايی می‌زنند، من در بازی قبلی با کره جنوبی هم بازی نکردم اما بازی را برديم. هرچند که خيلی‌ها گفتند تيم ملی با خوش‌شانسی کره جنوبی را برد، ما در بازی برابر ازبکستان شانس نياورديم و می‌توانستيم موقعيت‌هايمان را تبديل به گل کنيم. ازبکستان فقط يک موقعيت داشت و همان، گل شد. درست است که شانس در فوتبال تاثيرگذار است اما وقتی ما بازی رفت را در ازبکستان برديم، خيلی‌ها از جمله مجری همان برنامه گفتند که ايران با نامردی و با کمک داور بازی را برد. آنقدر از اين حرف‌ها زدند که همان بلا سر خودمان آمد و در بازی برگشت با ازبکستان داور يک گل سالم ما را قبول نکرد.

وی افزود: اگر من در بازی با ازبکستان بودم هم همين نتيجه رقم می‌خورد. ما هنوز برای صعود به جام جهانی شانس داريم. کارمان سخت شده اما غير ممکن نشده است. اگر به جام جهانی برويم افتخاری است که برای همه ما نه فقط تيم ملی به دست می‌آيد. اگر دقت کنيد هر زمان که ما به جام جهانی رفته‌ايم بعد از آن چند بازيکن‌مان به تيم‌های اروپايی ترانسفر شده‌اند و اين يک اتفاق خوب برای فوتبال ماست. اميدوارم با دعای خير مردم از اين چند بازی باقی مانده امتياز لازم را بگيريم و همه به هم کمک کنيم تا به جام جهانی صعود کنيم.

علی کريمی درباره آخرين وضعيت آمادگی خود گفت: من ديروز يک ام‌.آر‌.آی جديد گرفتم که راضی کننده بود. مصدوميتم ترميم شده و از فردا نرم دويدن را شروع می‌کنم و اگر خدا بخواهد يک هفته تا ۱۰ روز ديگر تمرين با تيم را آغاز می‌کنم. به اميد خدا خود را برای بازی جام حذفی با ملوان آماده می‌کنم، دو هفته است که تمرين نکرده‌ام و بايد در اين مدت آمادگی خود را مجددا پيدا کنم.

هافبک پرسپوليس در پايان درباره هم زدن غذای نذری امام حسين (ع) در ورزشگاه درفشی‌فر گفت: به هر حال اين حال و هوايی است که در اين روزها همه ما داريم و من هم مثل بقيه مردم در عزاداری امام حسين (ع) شرکت می‌کنم، اميدوارم نذر همه قبول و حاجت همه برآورده شود. من هم مثل ساير مردم در اين ده روز برای امام حسين (ع) تلاش می‌کنم و اميدوارم محرم برای ما فقط در اين ده روز خلاصه نشود و در همه سال محرم را حس کنيم و از آن درس بگيريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016