چهارشنبه 26 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کريمی: طرف حساب من رويانيان است

• از دست رويانيان خيلی ناراحتم

ملی‌پوش تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزی ايران بر کره جنوبی به شرايط باشگاهش اشاره کرد و گفت: مانوئل ژوزه بهانه‌های بنی‌اسرائيلی می‌گيرد!

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی کريمی پس از پيروزی ايران برابر کره جنوبی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی برزيل اظهار کرد: همه بايد دست به دست هم بدهيم تا تيم ملی رقابت‌هايش را با موفقيت پشت سر بگذارد، خوشحالم که در اين مسابقه بچه‌ها با عملکرد قابل قبول حريف خود را شکست دادند و دل هواداران را شاد کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با اشاره به بازگشت بازيکنان به باشگاه‌هايشان ادامه داد:‌ پس از اين مسابقه بازيکنان دوباره به باشگاه‌های خود برمی‌گردند و زير نظر تيم ها تمرين خواهند کرد تا برای رقابت‌های ليگ برتر آماده شوند پس از آن دوباره کار تيم ملی آغاز می‌شود و ملی‌پوشان برای رقابت با ازبکستان به اردوی تيم ملی خواهند آمد.

ملی‌پوش باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا همچنان با ژوزه قهر هستی يا نه؟ بيان کرد: من با کسی قهر نيستم و انگار ايشان با من مشکل دارند. بهانه‌های بنی‌اسرائيلی می‌آورند و در هر حال بايد بگويم که به عنوان بازيکن با باشگاه پرسپوليس قرارداد دارم و اميدوارم که مسئولان بهترين تصميم را که به صلاح پرسپوليس است، بگيرند. نبايد بيشتر از اين روح و روان هواداران اذيت شود. هواداران پرسپوليس فصل گذشته اذيت شدند و در فصل جاری نيز دست کمی از سال گذشته ندارند. هم‌اکنون به صورت انفرادی تمرين می کنم تا تکليف مشخص شود.

کاپيتان دوم تيم ملی فوتبال همچنين گفت: از حضور هوادارانی که برای حمايت ما به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم و همچنين تشکر ويژه‌ای از رسانه‌ها دارم که پيش از اين بازی فضايی درست کردند که از تيم ملی حمايت شود.

وی در باره بازی نکردنش در برابر کره گفت: مهم نيست که چه کسی بازی می‌کند، من به نيمکت‌نشينی در تيم ملی هم افتخار می‌کنم. من معمولا مشکلی با کادر فنی ندارم، اکنون هم سرمربی تشخيص داد که روی نيمکت بنشينم و من هم به او احترام گذاشتم و پذيرفتم و مشکلی با نيمکت‌نشينی ندارم.

در ادامه خبرنگاری به کريمی گفت که حرکاتش روی نيمکت نشان می‌داد که بازی را متعصبانه دنبال می‌کند که وی در پاسخ گفت: در هر حال من هم همراه با مردم در جو روانی ورزشگاه قرار گرفتم و کمی جوگير شدم. امروز يک روز به يادماندنی برای فوتبال ايران بود و من آن را در تاريخ زندگی ورزشی‌ام ثبت خواهم کرد، هرچند در اين بازی به ميدان نرفتم اما اين بازی در کارنامه من به يادماندنی خواهد بود.

کريمی همچنين درباره بازی آينده تيم ملی برابر ازبکستان گفت: بازی با کره جنوبی با تمام خوبی و بدی‌هايش تمام شد و حالا بازيکنان به باشگاه‌هايشان باز می‌گردند و تمرين می‌کنند. من نيز انفرادی تمرينم را دنبال می‌کنم. از رسانه‌ها می‌خواهم که بار ديگر به تيم ملی کمک کنند و مردم هم همچنان حامی ما باشند که دست در دست هم دهيم و ازبکستان را هم ببريم.

در ادامه خبرنگار ديگری به کريمی گفت که حرکاتش بر روی نيمکت نشان می‌داد که او به مربی‌گری هم علاقه‌مند است. بازيکن تکنيکی تيم ملی فوتبال در پاسخ گفت: من همين که بتوانم بازی کنم خوب است و مربی‌گری پيشکش باشد.

کريمی در ادامه با اشاره به شرايط پرسپوليس ادامه داد: اميدوارم اگر انسان چيزی نداشته باشد فقط مرد باشد. من با رويانيان دو جلسه داشتم و گفتم با هر بازيکنی اگر هر کاری می‌کرديد من دخالت نمی‌کردم اما با من نبايد چنين رفتاری می‌کرديد. تا امروز سکوت کردم اما می‌خواهم هواداران بدانند که من پيشنهاد يک ميليون دلاری عجمان را رد کردم. طرف حساب من کادر فنی نيست بلکه رويانيان است و از دست او خيلی ناراحتم.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا صحت دارد پس از بازی با نفت گفته که بايد ژوزه برکنار شود؟ گفت: من اين حرف را زدم اما به جان دو فرزندم که بسيار برايم عزيز هستند حاضرم دست روی قرآن بگذارم که فقط من اين صحبت را نکردم و به رويانيان هم گفتم که غير از من افراد ديگری هم چنين صحبتی را کردند. نمی‌دانم چرا اين اتفاق فقط برای من افتاده است. من فوتبال بازی می‌کنم که دوست پيدا کنم نه اينکه وقتی کسی را در خيابان می‌بينم رويم را برگردانم.

کريمی همچنين گفت: به رويانيان گفتم طرف مربی را گرفته‌ای و از اين به بعد هم همين کار را انجام بده. من از رفتار سرمربی ناراحت هستم بايد او اجازه می‌داد تا تمرين کنم ولی اگر نمی‌خواست من را جزو ۱۸ نفر نمی‌گذاشت مانند کاری که در بازی با سپاهان انجام شد. البته من روی نيمکت هيجان بيشتری دارم.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا دوست دارد به کادر فنی پرسپوليس کمک کند يا خير گفت: من دوست دارم با پرسپوليس کار کنم و با اين تيم قرارداد دارم و دوست دارم که فوتبالم را با پرسپوليس به پايان برسانم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016