چهارشنبه 8 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی کریمی: نامزدی بهترین بازیکن سال آسیا به من انگیزه بیشتری می دهد

علی کریمی: نامزدی بهترین بازیکن سال آسیا به من انگیزه بیشتری می دهد
تهران - ˈعلی کریمیˈ که به عنوان یکی از سه نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا به کوالالامپور مالزی رفته است، در کنفرانس خبری روز قبل از مراسم گفت، این نامزدی به او انگیزه بیشتری در آینده می دهد.
[علی کریمی: نامزدی بهترین بازیکن سال آسیا به من انگیزه بیشتری می دهد]

به گزارش ایرنا از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، وی در این کنفرانس خبری همچنین اعتراف کرده که از اعلام نامش به عنوان یکی از سه نامزد نهایی غافلگیر شده است.

علی کریمی که در سال 2004 نیز به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شد، در کنار ˈلی کئون هوˈ ستاره باشگاه ˈاولسان هیوندایˈ کره جنوبی و ˈژنگ ژیˈ مدافع تیم ˈگوانگ ژو اونگرادهˈ چین، سه نامزد نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا در سال 2012 هستند.

بازیکن 34 ساله باشگاه پرسپولیس ایران در این باره گفت: چه انتخاب بشوم و چه نشوم، انگیزه ام برای تلاش بیشتر در تیم ملی فوتبال ایران و همچنین باشگاهم بیشتر خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بازیکن سابق تیم بایرن مونیخ آلمان ادامه داد: موضوع فقط بردن جایزه بهترین بازیکن سال آسیا نیست. بودن در اینجا و رقابت برای کسب آن، خودش افتخار است.

علی کریمی در این کنفرانس خبری افزود: راستش را بخواهید از اینکه به عنوان یکی از پنج نامزد نهایی انتخاب شدم، تعجب کردم و بعد از آن هم نمی توانستم باور کنم که جزو سه نفر نهایی هستم.

وی گفت: از نظر نتایج تیمی، سال خوبی را نداشتم اما همچنان معتقدم چیزهای خاصی در بازی من بوده است که هیات ژوری را بر آن داشت که من را به عنوان یکی از سه نفر نهایی انتخاب کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016