چهارشنبه 8 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رونالدو: سابقه‌ام با رکوردشکنی کلوزه پاک نمی‌شود

خبرگزاری فارس: ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل نگران است که مهاجم آلمانی بتواند رکورد گلزنی وی را در جام‌جهانی بشکند اما اطمینان دارد سابقه‌اش در فوتبال پاک نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، میروسلاو کلوزه قصد دارد رکورد 15 گل زده رونالدو در رقابت‌های جام‌جهانی را بشکند و اگر بتواند در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل یک گل دیگر بزند، با رکورد او برابری خواهد کرد.

رونالدو در این‌باره اظهار داشت: این مسئله کمی مرا نگران می‌کند اما نه چندان زیاد. فکر می‌کنم سابقه من با او متفاوت است. هر کس داستان خودش را می‌سازد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این اگر کلوزه در جام‌جهانی گل بزند و با من برابر شود یا از رکورد من عبور کند، می‌دانم که سابقه من با این مسئله پاک نخواهد شد.

ستاره سابق رئال مادرید ادامه داد: بنابراین نگرانی کمی در این باره دارم، اما حسادت نمی‌کنم زیرا او هنوز هم بازی می‌کند؛ اما من نه. هر دوی ما داستان‌های خاص خودمان را داریم. داستان من نوشته شده است، اما داستان او در حال حاضر در حال نوشته شدن است.

اسطوره 36 ساله برزیل همچنین به نیمار توصیه کرد که اروپا برای بازیکنان جوان میدان مناسبی است و گفت: امکان زندگی در اروپا بسیار خوب است و یک فوتبالیست را به یک مرد واقعی تبدیل می‌کند. به خصوص فوتبالیست‌های برزیلی که شانس بازی در اروپا را داشته باشند.

وی ادامه داد: او فرصت زیادی از لحاظ فرهنگی، آموزشی و ورزشی برای آموختن دارد. تلاش کردم تا جایی که می‌توانم در اروپا چیز یاد بگیرم و آموزش‌‌های فوق‌العاده‌ای دیده‌ام.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رونالدو افزود: 18 سال در اروپا زندگی کردم، بنابراین می‌توانم تأیید کنم که هیچ دانشگاهی در جهان نمی‌تواند همه چیزی را که من با فوتبال بازی کردن در اروپا آموختم به من یاد بدهد.

ستاره سابق تیم ملی برزیل تصریح کرد: بازی در اروپا را پیشنهاد می‌کنم. جدا از دنیای فوتبال عرصه یادگیری فرهنگی بزرگی برای بازیکنان و فرصتی است که نباید از دست بدهند.

رونالدو در خصوص انتخاب بین مسی و کریستیانو تأکید کرد: من فکر می‌کنم هر دو بازیکنان بزرگ و بهترین‌های جهان هستند، اما به نظر من مسی هواداران بیشتری دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016