دوشنبه 15 فروردین 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پليس ايران در ششمين كنفرانس بين المللي جرائم سايبر(رايانه اي) شركت مي كند، دفتر اطلاع رساني فناوري اطلاعات موسسه توسعه و تحقيقات ناجا

معاون فناوري اطلاعات ناجا با اعلام حضور يك تيم پليسي از ايران در ششمين كنفرانس بين المللي جرائم سايبر(رايانه اي) گفت: در اين كنفرانس در مورد ابعاد مختلف جرايم رايانه اي و تهديدات جدي عليه سيستم هاي رايانه اي و تلفن هاي همراه بحث و جديدترين راهكارها در جهت مقابله با آنها عرضه خواهد شد.
به گزارش روز دوشنبه دفتر اطلاع رساني فناوري اطلاعات موسسه توسعه و تحقيقات ناجا (ئي پليس) بنا بر توافق هاي به عمل آمده در هفتادمين اجلاس برگزار شده از سوي پليس بين الملل در راستاي برنامه هاي قابل اجراي اينترپل در سال جاري " ششمين كنفرانس بين المللي جرائم سايبر(رايانه اي) با همكاري اينترپل در 24 تا 26 فروريدن ماه سال جاري در مصر برگزارخواهد شد.
مهندس "علي اصغر قائمي " در گفتگو با خبرنگار ما افزود: همكاري بخش هاي خصوصي با سازمان ها و بخش هاي دولتي در زمينه مقابله با با جرايم رايانه اي نيز از محورهاي اصلي برگزاري ششمين كنفرانس بين المللي جرائم سايبر(رايانه اي) اينترپل در مصر است.
وي تصريح كرد: اين كنفرانس فرصت تعامل بيشتري را بين كارشناسان و نيروهاي پليس فراهم خواهد آورد تا در زمينه مبارزه با جرائم رايانه اي پيشرفتهاي قابل ملاحظه و موثري در جهان را شاهد باشيم .
گزارشهاي دريافتي حاكي است كه از تمامي نمايندگان 182كشور عضو اينترپل از جمله سازمان هاي جهاني و شركتهاي منطقه اي و بين المللي بزرگ جهت شركت در اين كنفرانس بين المللي دعوت به عمل آمده است.
به گفته معاون فناوري اطلاعات ناجا يكي از محورهاي اصلي بحث و گفتگو در اين كنفرانس نقش واحد و مجزاي پليس اينترپل در مبارزه فرامرزي عليه اين نوع خاص از جرائم (جرائم رايانه اي ) سازماندهي شده، است.
وي تصريح كرد: مشهورترين و كارآمدترين متخصصان و محققان بررسي كننده روي جرائم رايانه اي در اين كنفرانس آخرين دستاوردهاي تحقيقاتي و مطالعاتي خود را به همراه مواد قانوني در نظر گرفته شده در جهت پيشگيري از بروز اين جرائم عرضه خواهد شد.
دبيركل پليس بين الملل نيز پيش از اين اعلام كرده بود سعي دارد در اين كنفرانس يكسري برنامه هاي آموزشي را در زمينه اجراي قانون در زمينه جرائم رايانه اي اجرا كند.
دبيركل افزوده است توسعه و پيشرفت شبكه هاي اينترنتي اطلاع رساني بين بازرسان جرائم رايانه اي و واحدهاي جرائم رايانه اي يكي از اهداف اوليه و اساسي برگزاري ششمين كنفرانس بين المللي جرائم رايانه اي در مصر است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بر اساس اين گزارش اينترپل اعلام كرده است، در پي نتايج موفقيت آميز كسب شده از برگزاري دو كنفرانس بين المللي جرايم رايانه اي گذشته كه به ترتيب در سال 2002 در شهر سئول كره جنوبي و در سال 2000 در ليون فرانسه برگزار شد، اين كنفرانس نيز در سال جاري با همكاري وزارت داخلي مصر "بخش امنيت عمومي و نمايندگان پليس اينترپل مصر" برگزار خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016