یکشنبه 9 تیر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مديركل تبليغات اسلامی استان فارس: سرويس"تبلاگ" آماده راه‌اندازی است، ايسنا

مديركل تبليغات اسلامي استان فارس گفت: سرويس تبلاگ را آماده راه‌اندازي كرده‌ايم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام خوشنويس در جمع خبرنگاران افزود: همواره در ايران اگر فردي قصد راه‌اندازي وبلاگ را دارد مي‌تواند از فضاهاي پرشين بلاگ و بلاگفا استفاده كند اما سازمان تبليغات اسلامي فارس براي شهروندان اقدام به راه‌اندازي وبلاگي عنوان تبلاگ كرده است.

وي گفت: مقدمات اين كار آماده شده و تا چند روز آينده كاربران مي‌توانند از طريق اينترنت و اينترانت، به اين كار اقدام كنند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مديركل تبليغات اسلامي استان فارس خاطرنشان كرد: در تبلاگ‌هاي تبليغات اسلامي نرم‌افزاري تعريف شده كه واژه‌هاي نامناسب و غير اخلاقي را شناسايي كرده و به محض ورود اين واژه به صفحه تبلاگ از سوي كاربر، نرم‌افزار مبادرت به حذف آن واژه نامناسب مي‌كند.

حجت‌الاسلام خوشنويس با بيان اينكه كاربران براي راه‌اندازي تبلاگ خود مي‌توانند هم از اينترنت و هم از اينترانت استفاده كنند، گفت: اينترنت فضايي فراگير است و حتي اگر فردي در مورد سوژه‌اي مثل پزشكي قصد تحقيق داشته باشد ممكن است مطالبي غيراخلاقي نيز در اينترنت به دست آيد اما در اينترانت فضاي كاملا پاكي را در اختيار خانواده‌ها قرار داده‌ايم و در استفاده از اين فضا والدين مطمئن باشند كه كوچكترين واژه يا تصوير نامناسب غيراخلاقي منتشر نمي‌شود.

به گفته اين مسوول استفاده از فضاي اينترانت رايگان بوده و شهروندان مي‌توانند رمزهاي كاربري را از سازمان تبليغات اسلامي به صورت رايگان دريافت كنند.

حجت‌الاسلام خوشنويس همچنين با اشاره به سه كار مهم در دست اجراي سازمان تبليغات اسلامي فارس بيان كرد: طي مدت اخير به شوراي IT استان پيشنهاد راه‌اندازي كافي نت‌هاي ديني در دستگاه‌هاي اجرايي را داده‌ايم كه اين طرح در حال بررسي و تحقيق از سوي مسوولان است.

وي خاطرنشان كرد: با راه‌اندازي كافي نت‌هاي ديني دستگاه‌ها، مراجعه كنندگان در فاصله زماني كه در ادارات هستند مي‌توانند از اين كافي نت‌ها نيز استفاده كنند.

مديركل تبليغات اسلامي استان فارس از راه‌اندازي اينترانت استاني به عنوان يكي ديگر از پيشنهادات اين سازمان به شوراي It استان ياد كرد و گفت: در حال حاضر مقدمات كار در شهرستان‌هاي خرم بيد و نيريز فراهم شده و در صورت تحقق اين امر اينترانت استاني براي اولين بار در كشور در فارس راه‌اندازي مي‌شود.

حجت‌الاسلام خوشنويس از راه‌اندازي پژوهشكده ديجيتالي در استان فارس از سوي تبليغات اسلامي فارس خبر داد و افزود: مقدمات اين امر نيز فراهم شده و تا چند روز آينده به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي همچنين با اشاره به استفاده از فضاي‌هاي مجازي در استان فارس اظهار كرد: طي اين مدت سازمان تبليغات اسلامي فارس مبادرت به راه‌اندازي 23كافي نت ديني در شهرستان شيراز كرده كه از اين تعداد 22كافي نت در سطح مساجد و يك كافي نت نيز در فرودگاه شيراز راه‌اندازي شده است.

مديركل تبليغات اسلامي استان فارس در پايان با بيان اينكه راه‌اندازي كافي نت ديني سازمان تبليغات اسلامي فارس در فرودگاه براي اولين بار در سطح كشور انجام شده است، افزود: براي امسال 15كافي نت ديگر نيز به كافي نت‌هاي قبلي اضافه خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016