یکشنبه 24 شهریور 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسامی پنج گوشی پرطرفدار در بین خانم‌ها، شبکه خبر

آمارها نشان می‌دهد كه از میان تلفن‌های همراه عرضه شده به بازار توسط شركت‌های مختلف، خانم‌ها به خرید پنج گوشی بیشتر تمایل دارند.

به گزارش شبکه خبر؛ پنج گوشی HTC Touch Diamond ، Pink BlackBerry Pearl 8130 ، BlackBerry Curve 8330 Pink ، Samsung INSTINCT و LG Venus بیشترین استقبال را در بین خانم‌ها دارند.

بانوان در انتخاب و خرید گوشی تلفن همراه دارای سلیقه‌ای متفاوت با آقایان هستند . آنها گوشی‌هایی را كه دارای ظاهر شیك، زیبا، صاف، براق و صیقلی با رنگ‌های شاد و طرح‌های كشویی كه به راحتی در كیف دستی شان جا بگیرد ترجیح می‌دهند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اما آقایان معمولا به زیبایی ظاهری گوشی توجه كمتری دارند و بیشتر مقاوم بودن و داشتن كارآیی‌های كاربردی را در انتخاب شان برای خرید گوشی در اولویت قرار می دهند. شركت‌های مختلف تولیدكننده گوشی‌های تلفن همراه هر یك تولیدات شان را براساس طرحی كه طراحان آنها با در نظر گرفتن سلایق و خواست كاربران با ملیت‌های متفاوت در سنین و جنسیت مختلف ارائه كرده‌اند؛ تولید می‌كنند.

هر شركتی سعی می‌كند با روش‌های تازه و نوآوری‌های مختلف بیشترین تعداد مشتری را جذب كند كه در این خصوص به سلیقه متنوع خانم‌ها هم بسیار اهمیت داده می شود.





















Copyright: gooya.com 2016