جمعه 1 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرويس دنيای مجازی گوگل تعطيل می‌شود، ايسنا

گوگل در کمتر از پنج ماه پس از راه‌اندازی دنيای مجازی مبتنی بر مرورگر Lively با هدف تمرکز بر کسب و کار اصلی‌اش تا پايان سال جاری ميلادی به فعاليت اين سرويس پايان می‌دهد.

به گزارش سرويس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، دنيای مجازی Lively که در ماه ژوييه راه‌اندازی شده بود گزينه‌ی گوگل برای رقابت با سکندلايف و دنياهای مجازی ديگر بود.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




گوگل هدف راه‌اندازی Lively در Google Labs را فراهم کردن امکان تعامل کاربران با دوستان و بيان احساسات آنلاينشان به شيوه‌های جديد خواند اما طبق توضيح اين شرکت اينترنتی، پس از گذشت چهار ماه و نيم از راه‌اندازی اين سرويس، منابع اين شرکت با پرداختن به فعاليت اصلی جست‌وجو، تبليغات و برنامه‌های تجاری بهتر صرف خواهند شد.

گوگل در زمينه‌ی توقف فعاليت اين سرويس اظهارنظری نکرده و کارمندانی که برروی اين سرويس کار می‌کردند نيز به بخش‌های ديگر منتقل خواهند شد.

گوگل از کاربران Lively درخواست کرده ويديوها و اسکرين‌شات‌های خود را از اتاق‌های مجازی‌شان در Lively منتقل کنند زيرا اتاق‌ها و آواتارها که شخصيت‌های مجازی معرف کاربران هستند پس از ۳۱ ماه دسامبر ديگر موجود نخواهند بود.

دنيای مجازی گوگل در حدود ۱۰ هزار کاربر داشت که دست کم هفته‌ای يک بار از آن بازديد می‌کردند.

بازديدکنندگان از اتاق‌های Lively قادر بودند ويديوها و ساير محتواهايی که در سايت‌هايی مانند يوتيوب گوگل نمايش داده می‌شوند را مشاهده کنند که اين امکان معمولا در ساير سرويس‌های دنيای مجازی ممکن نيست.





















Copyright: gooya.com 2016