چهارشنبه 4 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاربران اينترنت از امروز سرشماری مي‌شوند، برنا

مرکز آمار ايران و شرکت فناوري اطلاعات وابسته به وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، طرح آمارگيري از کاربران اينترنت را براي نخستين بار در ايران اجرا مي کند.

به گزارش باشگاه جواني برنا، مرکز آمار ايران و شرکت فناوري اطلاعات وابسته به وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، طرح آمارگيري از کاربران اينترنت را براي نخستين بار در ايران از امروز سوم تا آخر دي امسال اجرا مي کند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




هدف اصلي از اجراي اين طرح، تعيين تعداد کاربران اينترنت به تفکيک هر يک از استان هاي کشور است، تعيين برخي مشخصات کاربران اينترنت نظير سن، سطح سواد، وضع فعاليت، محل دسترسي به اينترنت، دوره تناوب و نوع استفاده از اينترنت از جمله اهداف اين طرح است.

بنا بر گزارش برنا، طرح آمارگيري از کاربران اينترنت، يک طرح نمونه گيري است که پرسشنامه آن با مراجعه مستقيم مامور آمارگير به خانوارهاي نمونه تکميل و بخش هايي از آن توسط مامور آمارگير انجام مي شود.

براي خانوارهاي نمونه که حداقل يکي از اعضاي آنها کاربر اينترنت محسوب مي شوند، پرسشنامه نزد خانوار گذاشته مي شود تا پرسشنامه هاي مربوط را تک تک اعضاي خانوار که کاربر اينترنت هستند، پاسخ بدهند و مامور آمارگير با مراجعه مجدد به اين دسته از خانوارها به جمع آوري پرسشنامه تکميل شده اقدام مي کند.





















Copyright: gooya.com 2016