جمعه 13 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گوگل برای کاربران علیه اینترنت اکسپلورر تبلیغ می‌کند، ایسنا

گوگل کاربران سرویس جی‌میل را تشویق می‌کند تا مرورگر اینترنت اکسپلورر مایکروسافت را رها کرده و به‌جای آن از مرورگر کروم ساخت این شرکت یا از فایرفاکس شرکت موزیلا استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، هنگامی که کاربران اینترنت اکسپلورر 6 وارد سایت جی‌میل می‌شوند پیام «جی‌میل را سریع‌تر کنید» در بخش فهرست این سرویس مبتنی بر وب ظاهر می‌شود و این پیام به صفحه‌ای در وب سایت گوگل لینک دارد که کروم و فایرفاکس 3 را دو برابر سریع‌تر برای اجرای جی‌میل معرفی می‌کند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سایت جی‌میل هفته گذشته نیز این پیام را برای کاربرانی که با اینترنت اکسپلورر 7 مرور می‌کنند نمایش داد اما گوگل نمایش پیام برای این نسخه مرورگر مایکروسافت را متوقف کرد. پیام‌های افزایش سرعت برای کاربرانی که از مرورگرهای سافاری اپل یا اپرا استفاده می‌کنند نمایش داده نشده است.

گوگل در حال حاضر اینترنت اکسپلورر 7، فایرفاکس 2، کروم و سافاری را به‌عنوان مرورگرهای مورد پشتیبانی برای جی میل معرفی کرده است و مرورگرهای دیگر مانند اپرا و نسخه‌های قدیمی‌تر اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و سافاری می‌توانند برای دسترسی به سرویس ایمیل گوگل مورد استفاده قرار بگیرند اما نمی‌توانند برخی از امکانات آن را اجرا کنند.

گوگل از زمانی که مرورگر کروم را از وضعیت آزمایشی خارج و بصورت نسخه کامل منتشر کرد به شدت در حال تبلیغ مرورگر خود بوده است. این در حالی است که آمار منتشره از سوی Net Applications نشان می‌دهد بیش از 21 درصد کاربران اینترنت در ماه نوامبر از اینترنت اکسپلورر6 استفاده کردند در حالی که سهم اینترنت اکسپلورر 7 به 48 درصد رسید و فایرفاکس نیز با 16 درصد سهم در مکان سوم قرار گرفت.





















Copyright: gooya.com 2016