چهارشنبه 5 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تخت جمشید از امكان اینترنت برخوردار شد، همشهری

نوروز امسال، امکانات دیتا و اینترنت در تخت‌جمشید به متقاضیان ارائه می‌شود
به گزارش همشهري آنلاين مهندس امیری، مدیرعامل مخابرات استان فارس در گفت‌و‌گو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده، یک دفتر خدمات شهری در تخت جمشید به بهره‌برداری رسیده است تا خدمات مورد نیاز را به مسافران ارائه کند.

وی افزود : همچنین 16 دفتر خدمات ارتباطی کشیک در سطح شهر شیراز در نظر گرفته شده تا خدمات مورد نیاز متقاضیان از قبیل سوختن سیم کارت و غیره را به آنان ارائه دهند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مهندس امیری با بیان این مطلب که بر اساس پیش بینی مسئولان ذی ربط، نوروز امسال پنج میلیون مسافر به استان فارس سفر می‌کنند، تصریح کرد: استان فارس از نظر پوشش شبکه تلفن همراه در وضعیت مناسبی قرار دارد.

وی ادامه داد: در سال جاری، استان فارس از نظر توسعه و نگهداری و پشتیبانی شبکه تلفن همراه، مقام نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: برای محل‌های توریستی مانند تخت جمشید، حافظیه و آرامگاه سعدی نیز امکانات و تمهیدات ویژه در نظر گفته شده تامشترکان و مهمانان نوروزی در استان فارس با مشکل مواجه نشوند.

مدیرعامل مخابرات فارس ، تأکید کرد : بیش از 90درصد جاده‌های اصلی استان، تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار دارند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی گفت: در نظر گرفتن هشت تلفن همگانی شهری رایگان و باجه فروش کارت شارژ تلفن همراه و ثابت در ستاد نوروزی شهر شیراز، از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای نوروز است.

وی افزود: همچنین بیش از 200 تلفن همگانی با تکنولوژی GSM در سطح جاده‌های استان نصب شده که علاوه بر مکالمات شهری و بین شهری، امکان مکالمات بین‌الملل را نیز برای مسافران فراهم می‌کنند.


ارسال به بالاترین | Share | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016