یکشنبه 13 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نخستین سینمای 5 بعدی غرب پایتخت افتتاح شد، مهر

نخستین سینمای پنج بعدی با ارائه آخرین دستاوردهای سرگرمی‌های کودک در بوستان میعاد منطقه 5 افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا نثاری ، قائم مقام شهردار این منطقه گفت: به منظور توسعه فضاهای تفریحی و سرگرمی در پی تجهیز بوستان های سطح منطقه به وسایل بازی استاندارد، نخستین سینمای 5 بعدی منطقه در بوستان میعاد احداث شد.

وی با اشاره به کمبود فضاهای فرهنگی وتفریحی درمنطقه افزود: درراستای سیاستهای شهرداری تهران توسعه فضاهای فرهنگی احداث وتوسعه این فضاها ازجمله سرای محله ومجموعه ورزشی دردستورکار منطقه قرار دارد.

به گفته نثاری احداث وراه اندازی سینما با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی از دیگر برنامه های منطقه است.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و شرایط مکانی مناسب بوستان میعاد با هماهنگی سازمان فرهنگی و هنری نخستین سینما 5 بعدی غرب پایتخت در این بوستان احداث شد.

وی ظرفیت این سینما را 16 نفر اعلام کرد و گفت: این سینما با سیستم و تجهیزات پیشرفته کامپیوتری و به بهمراه استفاده از انواع افکتهای مهیج حرکتی و محیطی از جمله حرکت چهار جهت صندلی، سقوط، طوفان، دود، نورهای ال ی دی فضائی کاملا واقعی را برای استفاده کنندگان فراهم می کند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




هوشیار مدیرعامل موسسه هاتف شهر درادامه گفت: درراستای سیاستهای شهرداری تهران دراستفاده بهینه فرهنگی از فضای سبز شهری وایجاد محیط فراغتی خانوادگی دربوستان های شهر سینمای 5بعدی میعاد با مشارکت شهرداری منطقه5 احداث شد
به گفته هوشیار این سینما نخستین سینمای تولید داخل کشوراست که کلیه تجهیزات آن به دست تکنسین های ایرانی تولید شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016