شنبه 26 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ماهواره دانشگاه اميركبير در نوبت پرتاب به مدار زمين قرار دارد، ایرنا

رييس دانشگاه صنعتي اميركبير به ساخت ماهواره و ابر رايانه در اين دانشگاه اشاره كرد و گفت كه اين ماهواره در نوبت پرتاب به مدار زمين، قرار دارد.

به گزارش ايرنا، 'عليرضا رهايي' روز پنج شنبه در جشن آغاز به تحصيل دانشجويان جديدالورود دانشگاه اميركبير اظهار داشت: دانشگاه اميركبير داراي 16 دانشكده و 18 انجمن علمي است كه اين دانشكده ها بين 15 تا 30 آزمايشگاه تحقيقاتي در رشته هاي مختلف دارند.

وي افزود: فعاليت هاي علمي بين المللي دانشگاه اميركبير در قالب تبادل استاد، برگزاري همايش هاي مشترك علمي و دوره هاي مشترك آموزشي با دانشگاه هاي آسيايي و اروپايي دنبال مي شود.

رهايي از راه اندازي 30 رشته جديد در مقطع كارشناسي ارشد در دانشگاه اميركبير طي پنج سال گذشته خبر داد و گفت: رشته هاي راه اندازي شده در دانشگاه متناسب با نيازهاي جامعه است و زمينه جذب بسياري از فارغ التحصيلان آنها در بازار كار وجود دارد.

وي توجه به امر پژوهش را اولويت اصلي دانشگاه اميركبير عنوان كرد و اظهار داشت: اين دانشگاه دركنار ارتقاي وضعيت آموزشي به گسترش فعاليت هاي پژوهشي توجه ويژه دارد و ميزان قراردادهاي دانشگاه با صنايع هرساله روبه افزايش است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رييس دانشگاه صنعتي اميركبير از دانشجويان جديدالورود خواست تا مواردي همچون رعايت استانداردهاي آموزشي، نظم و برنامه ريزي دقيق در امور تحصيلي و آموزشي، اهميت به برنامه هاي درسي، امتحانات، نخبه بودن و نخبه ماندن و رعايت شئونات فرهنگي و دانشجويي را در محيط دانشگاه جدي بگيرند.

رهايي با بيان اينكه ويژه فعاليت هاي فرهنگي دانشجويي در دانشگاه طراحي شده است به دانشجويان توصيه كرد با وارد شدن در اينگونه فعاليتها، مسير و هدف اصلي كه همان پيشرفت علمي است را فراموش نكنند.

دانشگاه صنعتي اميركبير داراي 16 دانشكده و بيش از 25 پژوهشكده و واحد تحقيقاتي است كه حدود هفت هزار دانشجوي كارشناسي، سه هزار دانشجوي كارشناسي ارشد و 600 دانشجوي دكتري در رشته هاي مختلف در آن مشغول به تحصيل هستند.

نزديك به هزار دانشجوي جديد در سال تحصيلي 91-1390 وارد دانشگاه اميركبير شدند كه 650نفر آنان را دانشجويان پسر و 350 نفر ديگر از آنان را دختران دانشجو تشكيل مي دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016