چهارشنبه 10 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئیس اورژانس کشور: شرح حال بیماران به صورت صوتی ضبط می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اورژانس کشور از ضبط شرح حال بیماران به صورت صوتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، غلامرضا معصومی در نشست خبری نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در غرفه وزارت بهداشت اظهار داشت: در حال حاضر طرح جمع‌آوری شرح حال بیماران به صورت صوتی در 3 استان کرمان، مشهد و تهران صورت می ‌پذیرد.

وی افزود: وی افزود: تلاش بر این است تا تمام اطلاعات بیماران با توجه به فضای سایبری مناسب کشور نگهداری شود و در آینده شرح حال بیماران در بیمارستان‌ها نیز به صورت صوتی ذخیره و نگهداری شود.

معصومی بیان داشت: بر این اساس در تلاشیم تا دستگاه تبدیل صوت به نوشتار را نیز مهیا کنیم تا فرآیند تهیه، ذخیره و نگهداری، اطلاعات شرح حال بیماران به خوبی صورت پذیرد.

رئیس اورژانس کشور با اشاره به بیش از 2 هزار مرکز پیش بیمارستانی در کشور که علی رقم تمام کمبود‌های نیروی انسانی سال گذشته 2 میلیون 240 هزار ماموریت را انجام دادند افزود: در 6 ماه امسال نیز تاکنون یک میلیون و 200 هزار ماموریت توسط پرسنل اورژانس صورت پذیرفته است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




معصومی با اشاره به اقدامات اورژانس در حوزه پدافند غیر عامل تصریح کرد: به دلیل ماهیت پدافند عامل برخی موارد و فعالیت‌ها را نمی‌توان رسانه‌ای کرد. ولی شبکه‌های بهداشت یکی از مصادیق مناسب پدافند غیر عامل به حساب می‌آیند.

وی بیان کرد: اورژانس کشور برای پدافند‌های غیر عامل تاکنون دوره‌های آموزش تربیت مربی در حوزه‌های جنگ‌های هسته‌ای را انجام داده است و در مباحث جنگ‌های شیمیایی نیز فعالان نظامی نیز در این زمینه اقدام کرده‌اند.

معصومی با اشاره به رونمایی خودروی ارتباطی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: این خودرو را که قابلیت‌های ارتباطی بسیار زیادی دارد با مبلغ 320 میلیون تومان ساخته شده است و در تلاشیم تا برای تمام 9 قطب مدیریت بحران کشور این خودروها را تولید کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016