Monday, Jul 24, 2017

صفحه نخست » دولت و قرارگاه خاتم‌الانبیا به توافق رسیدند

45g5gti4_small.jpgرادیو زمانه - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است که قرارگاه خاتم‌الانبیای سپاه پاسداران و دولت حسن روحانی درباره میان مشارکت سپاه در اقتصاد ایران به توافق رسیده‌اند. بر اساس این توافق، سپاه پیمانکاری قراردادهایی تا سقف ۲۰۰ میلیارد تومان را به بخش خصوصی واگذار می‌کند.

غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره توافق سپاه پاسداران با دولت حسن روحانی درباره مشارکت در پروژه‌های اقتصادی گفته است:

«مسائل مربوط به پیمانکاری بین دولت و سپاه تا حدی حل شده و در حال حاضر قرارگاه خاتم الانبیاء در مواردی که در توان پیمانکاران داخلی است، وارد نمی‌شود. در اموری که بخش خصوصی نمی‌تواند شرکت کند،‌ قرارگاه ورود می کند و دیگر در هر کاری وارد نمی‌شود. در واقع سطحشان را با فعالیت‌ها تنظیم کرده‌اند. مثلاً دیگر در قراردهای ۵۰، ۱۰۰ یا ۲۰۰ میلیارد تومان و در مواردی که در توان پیمانکاران داخلی است، وارد نمی‌شوند.»

به گفته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در چهار سال گذشته دولت حسن روحانی در تخصیص بودجه دفاعی از هر نظر با با سپاه پاسداران همکاری کرده است.

حسن روحانی یک ماه پیش در ۲ تیر سال جاری سپاه پاسداران را با یک دولت تفنگ به دست مقایسه کرده بود که عرصه را برای رقابت آزاد تنگ کرده است. رئیس جمهوری اسلامی در آن زمان بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری بخش‌های بالادستی اقتصاد ایران به بخش خصوصی تأکید کرد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy