دوشنبه 21 آذر 1384

جلسه‌ دولت به رياست احمدي‌نژاد: اطلاع‌رساني مناسب از پي‌گيري علت حادثه‌ سقوط هواپيماي سي ۱۳۰، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

هيات دولت در جلسه‌ي يكشنبه شب خود پس از بررسي مفصل حادثه‌ي سقوط هواپيماي سي – 130 با حضور مسوولان ذي‌ربط بر اطلاع‌رساني مناسب از پيگيري علت اين حادثه‌ي جانگداز تاكيد كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رييس‌جمهور در اين جلسه ضمن تسليت مجدد به خانواده‌هاي قربانيان اين حادثه، گفت: اكثر افرادي كه در اين حادثه جان خود را از دست دادند، از رويش‌هاي انقلاب اسلامي بودند و در اين دوران پربركت رشد و تحصيل كرده و با عشق به اسلام و علاقه به عزت ميهن اسلامي، خود را براي حضور و فداكاري در عرصه‌هاي خطر آماده كرده بودند.

احمدي‌نژاد با تاكيد بر اين‌كه تربيت چنين انسان‌هايي سبب شكرگزاري به درگاه الهي است، تصريح كرد: انقلاب اسلامي امروز با اتكا به اين نسل، بالنده‌تر، توفنده‌تر و عميق‌تر از سال 57 به راه خود ادامه مي‌دهد و سلام و درود خدا بر روح ملكوتي حضرت امام خميني كه بنيانگذار اين نهضت بود.

رييس‌جمهور رويش‌هاي انقلاب اسلامي را پايان‌ناپذير دانست و گفت: امروز نسل‌هاي پي در پي با روحيه‌ي فداكاري، ايثار و از خودگذشتگي در خدمت نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند و نيروهاي تازه‌نفس نيز كه در اين نظام مقدس به عرصه‌ي وجود پا گذاشته و تربيت شده و تنفس كرده‌اند، در راهند كه بايد فضا براي حضور پر رنگ‌تر آنان مهيا شود.

در اين جلسه وزير دفاع و فرمانده‌ نيروي هوايي ارتش درباره‌ي حادثه‌ي سقوط هواپيما سي – 130 گزارش‌هايي بيان كردند.

هم‌چنين دكتر احمدي‌نژاد در اين جلسه از نمايندگان مجلس به سبب راي اعتماد به وزيري هامانه براي تصدي وزارت نفت و تكميل تركيب دولت خدمتگزار و عدالت‌محور، تشكر كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ادامه‌ي جلسه، كليات طرح‌هايي به منظور گسترش حمل و نقل عمومي، ساماندهي و كاهش مصرف سوخت و آلودگي هواي تهران به تصويب رسيد.

در اين جلسه هم‌چنين گزارشي از حضور هيات بلندپايه‌ي جمهوري اسلامي ايران در اجلاس فوق‌العاده‌ي سران سازمان كنفرانس اسلامي در مكه مكرمه به هيات وزيران ارايه شد.

Copyright: gooya.com 2016