دوشنبه 27 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد سلامتی: اعلام کانديداتوری اصلاح طلبان تا ۲۰ آذر ماه صحت ندارد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
دبير کل سازمان مجاهدين انقلاب با رد اظهارات قائم‌‏مقام حزب اعتماد ملی مبنی بر اينکه آخرين مهلت معرفی کانديداهای اصلاح‌‏طلبان ۲۰ آذرماه است،گفت: اين‌‏گونه اظهارات ناشی از بی‌‏اطلاعی نسبت به محتوای مباحث جبهه اصلاحات است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد سلامتی در گفت‌‏وگو با خبرنگار"ايلنا" با اشاره به پيش‌‏نويس تهيه شده توسط کارگروه مجمع روحانيون مبارز،گفت: در پيش‌‏نويس تهيه شده توسط کارگروه مجمع روحانيون مبارز، پيشنهاد شد گروه‌‏ها تا ۲۲ آذرماه کانديداهای خود را اعلام کنند و اين پيشنهاد به معنای الزام‌‏آور بودن اجرای آن نيست.
وی افزود: پيش‌‏نويس تهيه شده هنوز مورد تصويب گروه‌‏ها قرار نگرفته و در حد پيشنهاد است. بنابراين اظهارات آقای منتجب‌‏نيا با آنچه ‌‏که درجبهه اصلاحات می‌‏گذرد، در تعارض است.
دبيرکل سازمان مجاهدين انقلاب در ادامه تصريح کرد: تمام افراد مطرح برای نامزدی در انتخابات آينده، الزامی برای اعلام کانديداتوری خود در زمان معين ندارند.
وی با بيان اينکه اظهارات منتجب‌‏نيا ناشی از بی‌‏اطلاعی وی از محتوای مباحث مطرح شده در جبهه اصلاحات است، اظهار داشت: برخی گروه‌‏ها به اتخاذ مواضعی می‌‏پردازند که برآيند جبهه اصلاحات نيست ولی مهم اين است که يک تفکر واحد در بدنه گروه‌‏های اصلاح‌‏طلب مطرح شود تا خدشه‌‏ای به روند همگرايی اصلاح‌‏طلبان وارد نشود.





















Copyright: gooya.com 2016