دوشنبه 18 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ممانعت از سخنرانی علی محمد اسلامپور، از فعالين دانشجويی دانشگاه آزاد کردستان در مراسم روز دانشجو، آژانس خبری موکريان

مسئولين دانشگاه آزاد کردستان، مانع از سخنرانی يکی از فعالين دانشجويی آن دانشگاه در مراسم روز دانشجو شدند. روز گذشته دقايقی قبل از شروع مراسم روز۱۶ آذر که قرار بود توسط تشکل دانشجويی پيشرو دانشگاه آزاد در دانشکده علوم انسانی آن دانشگاه برگزار شود، از سخنرانی علی محمد اسلامپور دانشجوی علوم اجتماعی اين دانشگاه ، که پيشتر از سوی آن تشکل به عنوان سخنران معرفی و دعوت شده بود ممانعت بعمل آمد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی محمد اسلامپور که سردبيرهفته نامه نوای وقت چاپ کرمانشاه نيز می باشد ، ضمن تأييد اين خبر، به آژانس خبری موکريان گفت : روز قبل از مراسم از سوی تشکل دانشجويی پيشرو برای سخنرانی در مراسم روز دانشجو دعوت شدم که متأسفانه يک ساعت پيش ازشروع مراسم طی تماسی با بنده ، گفته شد که شما نبايد سخنرانی کنيد.اين فعال دانشجويی لغو سخنرانی خود را بدون دليل دانسته آنرا غيرقانونی خواند.گفته ميشود بجای اين فعال دانشجويی يکی از اعضای بسيج دانشگاه به سخنرانی در خصوص حمايت از دولت نهم و اصولگرايان پرداخت که تعدادی از دانشجويان شرکت کننده در مراسم ، به نشانه اعتراض سالن جلسه را ترک کردند.





















Copyright: gooya.com 2016