شنبه 14 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وکيل مدافع روزنامه کارگزاران: منتظريم ظرف يک هفته‌ قانونی پرونده به مرجع قضايی ارجاع شود، ايسنا

وکيل مدافع روزنامه «کارگزاران» اظهار کرد: منتظريم ظرف يک هفته‌ی قانونی پرونده به مرجع قضايی ارجاع شود و ما دلايل خود را مبنی بر غيرقانونی بودن تصميم هيات نظارت به مرجع قضايی ارائه کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمود عليزاده طباطبايی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی ايسنا، درباره‌ی پيگيری‌های صورت گرفته نسبت به وضعيت روزنامه‌ی «کارگزاران» ابراز داشت: پيرو ابلاغ دستور توقيف روزنامه از سوی هيات نظارت بر مطبوعات به استناد ماده‌ی ۱۲ قانون مطبوعات، ضمن آن‌که استدلال هيات نظارت مبنی بر شمول ماده‌ی ۶ قانون مطبوعات در انتشار بخشی از اطلاعيه‌ی دفتر تحکيم وحدت از مصاديق جرايم موضوع ماده‌ی ۶ نيست، ما منتظريم ظرف يک هفته‌ی قانونی پرونده به مرجع قضايی ارجاع شود و ما دلايل خود را مبنی بر غيرقانونی بودن تصميم هيات نظارت به مرجع قضايی ارائه کنيم.

وی با بيان اين‌که در انتشار روزنامه‌ای به گستردگی «کارگزاران» قطعا خطای مطبوعاتی به صورت طبيعی اتفاق می‌افتد، يادآور شد: موضع دفتر تحکيم وحدت مورد تاييد «کارگزاران» نبوده و نيست.





















Copyright: gooya.com 2016