شنبه 21 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اکبر منتجبی: احتمال کانديداتوری خاتمی به زير ۵۰ درصد رسيده است، فردا

عبدالله نوری در ديدار به خاتمی توصيه‌هايی داشته و به او گفته است که اگر می‌خواهد در انتخابات شرکت کند و اگر پيروز شد بايد به نکاتی مهم توجه داشته باشد. از جمله بداند که مشکلات هر چه باشد با مقاومت و برنامه‌ريزی حل می‌شود.
يکی از روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب مدعی شده که احتمال ورود خاتمی به ميدان انتخابات به زير ۵۰ درصد رسيده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش «فردا» اکبر منتجبی که اخبار پشت پرده رايزنی‌های انتخاباتی را در ضميمه هفتگی اعتماد ملی منتشر می‌کند، از ديدارهای جداگانه سيد محمد خاتمی و مهدی کروبی با عبدالله نوری، يکی ديگر از نامزدهای احتمالی اصلاح‌طلبان خبر داده است.

بر اساس اين گزارش عبدالله نوری در اين ديدار به خاتمی توصيه‌هايی داشته و به او گفته است که اگر می‌خواهد در انتخابات شرکت کند و اگر پيروز شد بايد به نکاتی مهم توجه داشته باشد. از جمله بداند که مشکلات هر چه باشد با مقاومت و برنامه‌ريزی حل می‌شود.

به گفته نوری اگر در مقابل کسانی که به دنبال شکستن رئيس‌جمهور اصلاح‌طلبان هستند، مقاومت و ايستادگی صورت گيرد، کارها پيش می‌رود. بايد ايستاد و پايداری نشان داد ولو به قيمت آنکه انسان از پست و منصب خود کناره‌گيری کند.

منتجبی در ادامه با بيان اينکه، بحث شورای حکميت و نظرسنجی به بن‌بست رسيده است، نوشته است: به نظر می‌رسد کانديداهای اصلاح‌طلب خود به صرافت افتاده‌اند، در گعده‌های دوستانه يا جلسات اينچنينی به نتيجه برسند که چه کسی نامزد نهايی اصلاح‌طلبان باشد.

وی اضافه کرده است که برخی بر اين باور هستند احتمال ورود خاتمی به ميدان انتخابات به زير ۵۰ درصد رسيده است.





















Copyright: gooya.com 2016