چهارشنبه 25 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ژينوس سبحانی، منشی سابق کانون مدافعان حقوق بشر بازداشت شد، کانون مدافعان حقوق بشر

ژينوس سبحانی که تا زمان پلمپ دفتر کانون مدافعان حقوق بشر منشی «کانون مشارکت برای پاکسازی مين» و «کانون مدافعان حقوق بشر» بود، صبح روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه ۱۳۸۷ بازداشت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دفتر«کانون مشارکت برای پاکسازی مين» و «کانون مدافعان حقوق بشر» در يک آپارتمان مستقر بود که توسط شيرين عبادی از محل اعطای جايزه صلح نوبل خريداری شده بود. اين دفتر اول دی ماه ۱۳۸۷ بصورت غيرقانونی پلمپ شد. به دنبال پلمپ دفتر کانون مدافعان حقوق بشر، شخصيت های سياسی، فرهنگی و اجتماعی و همچنين فعالان حقوق بشر در ايران و ساير کشورهای جهان نسبت به اين اقدام واکنش داده و از آن انتقاد کردند.

ژينوس سبحانی که از او مقاله هايی حقوقی در برخی نشريات داخلی به چاپ رسيده است، پس از آنکه منزل اش در ساعت شش و سی دقيقه صبح مورد بازرسی مأموران قرار گرفت و با ضبط برخی از وسائل شخصی او و همسرش همراه بود، بازداشت شد.

روابط عمومی کانون مدافعان حقوق بشر
۲۵/۱۰/۱۳۸۷





















Copyright: gooya.com 2016