پنجشنبه 26 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد خطاب به پادشاه عربستان: قفل سکوت را بشکنيد و صريحا اعلام موضع کنيد، ايسنا

*بدون ترديد رژيم صهيونيستی دستاوردی جز شکست و اضمحلال نخواهد داشت


محمود احمدی نژاد در پيامی به پادشاه عربستان بيان کرد: انتظار از جنابعالی که پادشاهی کشور عربستان سعودی و مديريت و خادمی حرمين شريفين، قبله گاه مسلمين و حرم نبوی را بر عهده داريد، اين است که در برابر اين حوادث سهمگين و آدم‌کشی آشکار و قتل عام فرزندان خودتان و پاره‌های تن امت اسلامی در غزه، قفل سکوت را بشکنيد و صريحا اعلام موضع کنيد.

به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی دولت، دکتر محمود احمدی‌نژاد در ادامه پيام به ملک عبدالله با بيان اينکه اميدوارم موضع‌گيری شما باقيمانده اميد قدرت‌های فاسد در ايجاد تفرقه در جبهه اسلامی را به ياس کامل مبدل کند، تاکيد کرد: به فضل الهی و به لطف ايمان و پايمردی مقاومت و مردم غزه بدون ترديد رژيم صهيونيستی دستاوردی جز شکست و خواری و نهايتا اضمحلال نخواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همه می‌دانند که اين رژيم آينده‌ای ندارد و رفتار فعلی او نشان از یأس او برای ادامه استقرار و زندگی در منطقه است.

متن کامل پيام رييس‌جمهور به پادشاه عربستان به اين شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحيم

ملک عبدالله بن عبدالعزيز آل سعود پادشاه عربستان سعودی
السلام عليکم و رحمه الله و برکاته

اطلاع داريد که نوزده شبانه روز است مردم بی‌گناه و بی‌دفاع غزه تحت هجوم وحشيانه و ددمنشانه صهيونيست‌های بی‌فرهنگ، در حالی که در محاصره کامل و از زمين و هوا و دريا تحت شديدترين حملات و بمباران‌ها هستند، سخت‌ترين ايام را می‌گذارنند.

کودکان و زنان و سالخوردگان و مردم کوچه و بازار در حالی که در خانه و وطن خود به سر می‌برند، قتل عام می‌شوند و صحنه‌هايی از ظلم و جنايت به تصوير کشيده می‌شود که دل هر آزاده‌ای را به درد و البته به خروش وا می‌دارد.

قدرت‌های زورگو و مدعی دموکراسی و حقوق بشر که آدم کشان صهيونيست را تا دندان مسلح کرده‌اند و اين رژيم جعلی را از اساس برای جنايت، تجاوز و اشغالگری برپا کرده‌اند هم به‌طور کامل از اقدامات او حمايت می‌کنند و هم با استفاده از ابزارهای بين‌المللی فرصت کافی برای کشتار را در اختيار اين سيه دلان قرار می‌دهند. از آنان انتظاری نيست ليکن تاسف آنجاست که برخی دولت‌های منطقه اسلامی و عربی نيز به هر علت و نيت با سکوت و يا لبخند رضايت، اين نسل کشی کم نظير را تحمل يا حمايت می‌کنند و چشم انتظارند که مقاومت قهرمانانه مردم بی‌دفاع، تسليم زورگويی‌ها و رذالت‌های اشغالگران گردد که خدا چنين روزی را نياورد.

به فضل الهی و به لطف ايمان و پايمردی مقاومت و مردم غزه بدون ترديد رژيم صهيونيستی دستاوردی جز شکست و خواری و نهايتا اضمحلال نخواهد داشت.

همه می‌دانند که اين رژيم آينده‌ای ندارد و رفتار فعلی او نشان از یأس او برای ادامه استقرار و زندگی در منطقه است.

در حالی که همه ملت‌ها و آزادگان جهان به پا خاسته‌اند و فرياد محکوميت رژيم اشغالگر و جنايت او در غزه و حمايت از مردم مظلوم را به آسمان بلند کرده‌اند، انتظار از جنابعالی که پادشاهی کشور عربستان سعودی و مديريت و خادمی حرمين شريفين، قبله گاه مسلمين و حرم نبوی را بر عهده داريد، اين است که در برابر اين حوادث سهمگين و آدمکشی آشکار و قتل عام فرزندان خودتان و پاره‌های تن امت اسلامی در غزه قفل سکوت را بشکنيد و صريحا اعلام موضع کنيد.

اميدوارم موضع‌گيری شما باقيمانده اميد قدرت‌های فاسد در ايجاد تفرقه در جبهه اسلامی را به ياس کامل مبدل سازد.

از خداوند متعال پيروزی ملت‌های آزاده و مقاومت دليرانه غزه و خذلان و نابودی مستکبران و صهيونيست‌ها را مسالت دارم."





















Copyright: gooya.com 2016