شنبه 12 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موسوی‌لاری: تائيد ديدار امروز خاتمی و ميرحسين، سخنان امروز خاتمی با نيامدن او مغايرت دارد، مهر

يک عضو ارشد مجمع روحانيون مبارز ديدار امروز خاتمی با جمعی از مردم قم و نيز با ميرحسين موسوی را تائيد کرد و گفت: از قطعی شدن حضور مير حسين يا نيامدن خاتمی خبری ندارم اما سخنان امروز خاتمی در جمع مردم قم با انتشار خبرهايی مبنی بر نيامدن او در انتخابات مغايرت دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت الاسلام عبدالواحد موسوی لاری عضو ارشد مجمع روحانيون مبارز در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به اين سئوال که با توجه به جلسه امروز آيا حضور ميرحسين موسوی و عدم حضور خاتمی در انتخابات رياست جمهوری دهم قطعی است، اظهار داشت: سيد محمد خاتمی امروز در جمع تعدادی از مردم قم سخنان جديدی ايراد نموده که تصور می کنم با انتشار اخباری مبنی بر حضور نيافتن او در انتخابات آتی مغايرت داشته باشد.

وی درادامه گفت: درهرصورت بنده درباره انصراف خاتمی ازحضور درصحنه انتخابات و اعلام آمادگی ميرحسين برای حضور در انتخابات رياست جمهوری دهم تا اين لحظه چيزی نشنيده ام .

بنابراين گزارش، در جريان تماس خبرنگار مهربا دفتر خاتمی برای کسب اطلاع از سخنرانی وی در جمع مردم قم ، اطلاعی حاصل نشد و مسئولان دفتر وی صرفا اظهار نمودند که متن سخنرانی را بر خروجی سايت بنياد باران قرار خواهند داد.





















Copyright: gooya.com 2016