دوشنبه 14 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يکی از مشاوران ارشد خاتمی: خاتمی فردا اعلام کانديداتوری می‌کند، ايلنا

مشهد- خبرگزاری کار ايران
يکی از مشاوران ارشد خاتمی گفت: احتمال قطعيت حضور خاتمی در انتخابات آتی بسيار است، ولی همه بايد منتظر اعلام رسمی از جانب وی باشيم که‌اين اعلام رسمی به احتمال زياد فردا صورت می‌گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش"ايلنا" در پی قوت گرفتن کانديداتوری محمد خاتمی يک از مشاوران ارشد او با تاييد اين خبر تاکيد کرد: همه بايد منتظر اعلام رسمی از جانب وی باشيم که‌اين اعلام رسمی به احتمال زياد فردا صورت می‌گيرد.
همچنين عبداالله ناصری نيز در گفت‌‏وگو با ايلنا، گفت: برداشت منطقی و دقيق از سخنان اخير خاتمی اين است که قطعاً در عرصه انتخابات حضور پيدا می‌‏کند.
عضو ارشد بنياد باران درمورد اخبار منتشر شده مبنی بر اعلام نظر مثبت خاتمی برای حضور در عرصه انتخابات گفت: با اينکه ايشان رسما هنوز چيزی را اعلام نکرده‌‏اند، ولی برداشت ما از سخنان ايشان اين است که قطعا در انتخابات حضور پيدا می‌‏کنند.
وی ادامه داد: برداشت همه از سخنان روز شنبه آقای خاتمی در جمع مردم قم اين است که ايشان قطعاً در عرصه انتخابات حاضر می‌‏شوند و به نظرم اين برداشتی دقيق و منطقی از سخنان آقای خاتمی است.





















Copyright: gooya.com 2016