دوشنبه 14 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برنامه‌های انتخاباتی کروبی: با شعار ”تغيير“ می‌‏‌‏آيم، می‌‏توان با آمريکا گفت‌‏وگو کرد، ايلنا

- سازمان مديريت و برنامه‌‏ريزی را احيا می‌کنم


تهران- خبرگزاری کار ايران
دبيرکل حزب اعتمادملی اظهار داشت: با شعار "برای تغيير می‌‏‌‏آيم" وارد عرصه انتخابات خواهم ‌‏شد.

مهدی کروبی در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با بيان‌‏اينکه مبنای شعارم تغيير در قوه مجريه است، گفت: از ظرفيت و پتانسيل نيروهای مجرب و کارشناس دو جناح که توسط دولت‌‏های قبل کنار گذاشته شده‌‏اند، استفاده کرده و تغييراتی را در قوه مجريه ايجاد خواهم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تاکيد کرد: سازمان مديريت و برنامه‌‏ريزی را احيا خواهم کرد زيرا کشور احتياج به برنامه‌ريزی دارد و بايد با کار کارشناسی امور را به پيش برد.
کروبی با بيان اينکه با تمام ارکان حاکميت با حفظ حرمت‌‏ها تعامل مثبت برقرار خواهم کرد، اظهار داشت: معتقد به تعامل با ساير قوا هستم و از طريق تعامل مثبت با قوه قضاييه از حقوق تک تک شهروندان دفاع خواهم کرد.همچنين بايد با نمايندگان مجلس تعامل خوبی داشته باشيم تا بتوانيم با کمک آنها‏ امور کشور را به پيش ببريم.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و از جمله تورم و بيکاری اظهار داشت: به زودی طرح جامع اقتصادی را که با نظر کارشناسان مجرب و با هدف نجات کشور تهيه کرده‌‏ام به تفصيل به مردم ارايه می‌‏دهم.
کروبی در خصوص برنامه‌‏های خود در عرصه سياست‌‏ خارجی و با تاکيد بر اينکه نبايد بيش از اين دشمن‌تراشی کنيم ، گفت: معتقدم بايد در سياست‌‏های خارجی خود در ارتباط با ساير کشورها به طور جدی تجديد نظر کنيم و در اين راستا منافع و مصالح نظام را در نظر داشته باشيم.
دبيرکل حزب اعتماد ملی ادامه داد: تابوی مذاکره با آمريکا از سوی دولت نهم با ارسال نامه‌‏های تبريک شکسته شد و راه برای ادامه اين روند باز شده است لذا می‌‏توان در چارچوب اصول سياست خارجی که کليات آن توسط مقام معظم رهبری تبيين‌ ‏شده است‏, با آمريکا گفت‌‏وگو کرد.
وی همچنين گفت: برای ايجاد صلح عادلانه در فلسطين تلاش خواهم کرد.





















Copyright: gooya.com 2016