یکشنبه 20 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعطيلي روغن غنچه يکي از کارخانه‌‏های فعال مازندران و بيکار شدن 1200 نفر، ايلنا

يک منبع آگاه از تعطيلي مجتمع کشت صنعت شمار (روغن غنچه) و بيکار شدن 1200 نفر نيروي کار خبرداد. به گزارش ايلنا، اين منبع آگاه گفت:‌‏مجتمع کشت و صنعت شمال يکي از کارخانه‌‏هاي فعال و پوياي مازندران است که به عنوان دومين توليدکننده روغن نباتي در کشور نيز شناخته شده است و 1200 نفر کارگر دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي افزود: اين واحد پس از پشت سر گذاشتن يک دوره رکود توانست با حل مشکلات اقدامات موثري را نيز در توسعه توليد و اشتغال کشور داشته باشد.

وي تصريح کرد: در چند سال گذشته اين واحد در رده بهترين کارخانه‌‏ها قرار داشته است و حتي در پرداخت حق و حقوق کارگران نيز بسيار دقيق عمل نموده‌‏است.

اين منبع در ادامه تاکيد کرد:‌‏ درحال حاضر به علت بي‌‏توجهي مسوولان استان اين واحد به تعطيلي کشيده شده است و کارگران آن با معظل بيکاري مواجه هستند.

وي يادآور شد که درجريان طوفان استان مازندران نيز به اين کارخانه خسارت‌‏هاي سنگين وارد آمد که تاکنون شرکت‌‏هاي بيمه حاضر به پرداخت خسارت نشده‌‏اند.

يک منبع ديگر در اين باره گفت: مديران اين واحد در سال 84 اقدام به خريداري مجتمع کشت و صنعت شمال کردند و اين واحد را که در حال ورشکستگي بود احيا کردند.

وي در ادامه افزود: طي دو سال گذشته کارخانه ضرر بسيار ديده است اما اداره دارايي ماليات سنگيني را براي اين واحد در نظر گرفته است که کارفرمايان قادر به پرداخت آن نيستند.





















Copyright: gooya.com 2016