سه شنبه 22 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی کروبی: با خاتمی ائتلاف نمی‌کنم، فارس

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام کروبی گفت: قاعدتا من در انتخابات حضور دارم و خواهم داشت. با اين شرايط راحتم و با خاتمی ائتلاف نخواهم کرد.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مهدی کروبی دبيرکل حزب اعتماد ملی در حاشيه راهپيمايی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران با اعلام اين که در حال حاضر رئيس ستاد انتخاباتی من دکتر رهامی است در خصوص ستاد انتخاباتی‌اش گفت: اين ستاد در حال شکل گيری است و اعضای آن نيز تا حدودی مشخص شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: کرباسچی، خانم کديور، رحمانی عضو مجمع روحانيون مبارز و جمعی ديگر در ستاد انتخاباتی من حضور دارند.
کروبی درباره نامزدی خاتمی در انتخابات، اظهار داشت: قاعدتا من حضور دارم و خواهم داشت؛ حالا آقای خاتمی چه صلاح می‌داند، نمی‌دانم. با اين شرايط راحتم و با خاتمی ائتلاف نخواهم کرد.
دبيرکل حزب اعتماد ملی تصريح کرد: به نظر من تعدد نامزدها در عرصه انتخابات منجر به افزايش شور انتخاباتی خواهد شد.
وی اعلام حضور خاتمی در انتخابات را مثبت ارزيابی و درباره برنامه‌های خود در انتخابات آينده، اضافه کرد: در بخش های اقتصادی ، سياست خارجی و فرهنگی برنامه‌های ويژه‌ای دارم و به موقع جزئيات آن را اعلام خواهم کرد.
کروبی در خصوص اينکه آيا در اين دوره نيز خبر جديدی خواهيد داشت، گفت: خبر جديد همين حضور من در عرصه انتخابات است.





















Copyright: gooya.com 2016