جمعه 9 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدعلی دادخواه: تعدادی از دانشجويان اميرکبير آزاد شدند؛ وضعيت ۸ دانشجو همچنان نامشخص، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: اکثر دانشجويان دانشگاه اميرکبير که پس از بازداشت به زندان اوين منتقل شده بودند، روز گذشته آزاد شدند، اما همچنان ۸ دانشجوی اين دانشگاه در زندان اوين به سر می برند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد علی دادخواه وکيل عده ای از دانشجويان دانشگاه اميرکبير گفت: «طی صحبت های انجام گرفته تعدادی از دانشجويان با قيد ضمانت آزاد شده و تعدادی ديگر که توانايی تامين ضمانت را نداشتند تا شنبه در صورت ارائه ضمانت آزاد خواهند شد».

نويد گرگين، اميد لشکری، محمد نصيری، انوشيروان زاهدی، اميرپاشا مظفری، سعيد برزگر، محمد خطايی، مهدی يعقوبی، پاشا کوهساری، رسول سرمدی، رضا بلباسی، روشنک فانی و جعفر اعتقادی پور روز گذشته آزاد شدند. ابراهيم قربانپور، عليرضا تقدسی، کبير فاضلی، سيد سجاد خادم هنوز قادر به تامين ضمانت نشده اند اما در صورت ارائه ضمانت تا روز شنبه آزاد خواهند شد.

اما همچنان مهدی مشايخی، عباس حکيم زاده، نريمان مصطفوی، مجيد توکلی، احمد قصابان، حسين ترکاشوند، اسماعيل سلمانپور، کوروش دانشيار در زندان اوين دربند می باشند و اطلاعی از زمان آزاد شدن آنها ارائه نشده است.





















Copyright: gooya.com 2016