دوشنبه 12 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

از سخنرانی كروبی در دانشگاه گرگان ممانعت به عمل آمد، سحام نیوز

در پی دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گرگان از کروبی برای دیدار با دانشجویان و عدم صدور مجوز توسط هیئت نظارت دانشگاه ، مراسم در یکی از هتل های شهر گرگان برگزار شد و انجمن اسلامی این دانشگاه درنامه ای به شدت از این اقدام غیر قانونی هیئت نظارت دانشگاه گرگان انتقاد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در این نامه آمده است اگر قرار بر بی طرفی باشد دانشگاه به عنوان یک نهاد دولتی بایستی بی طرف باشد و بیت المال را در جهت گروه ، حزب و جناح خاصی سوق ندهد. در بخش دیگری از این نامه آمده است ، تشکل اسلامی غیر انتفاعی است و به صورت شورایی اداره می شود و شورای مرکزی حق دارد نظر خود را اعلام کند و حتی اعلام طرفداری از کاندیدای خاص کند و هیچ کس حتی هیئت نظارن نیز نمی تواند این حق را سلب کند... مگر شما آقا بالاسرید که از جانب شورای مرکزی اعلام بی طرفی می کنید یا احساس روئین تنی دارید ؟!

انجمن اسلامی در نظر دارد از همه کاندیداها و افکار پذیرفته شده در جمهوری اسلامی دعوت نماید تا در فضای آزاد به ابراز عقاید و برنامه های خود بپردازند .

در بخش دیگری از این نامه آمده است اگر بنا باشد کاندیداهای احتمالی در دانشگاه ها سخنرانی نکنند آقای احمدی نژاد هم چنین حقی را به طور برابر ندارد... اگر در این مورد از اشخاصی همچون آقای کروبی که در دوره های مختلف ، ریاست مجلس شورای اسلامی را برعهده داشته و از چهره های شاخص انقلاب و از یاران امام راحل می باشند استفاده نگردد و اجازه سخنرانی داده نشود پس دیگر از چه افراد و اشخاصی می توان برای سخنرانی در دانشگاه دعوت نمود.





















Copyright: gooya.com 2016