چهارشنبه 14 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: اسرائيل به زودی از روی کره زمين محو خواهد شد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
وزير اطلاعات با تاکيد بر اينکه جمهوری اسلامی ايران به دنبال محاکمه سران رژيم صهيونيستی است, گفت: انشاء‌‏الله اسرائيل به زودی از روی کره زمين محو خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، محسنی اژه ای در حاشيه کنفرانس"حمايت از فلسطين, مظهر مقاومت" که امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد, گفت: جمهوری اسلامی ايران بستر محاکمه سران و مجرمين رژيم صهيونيستی در جنايات غزه را فراهم خواهد کرد البته ساير کشورهای اسلامی نيز بايد اين زمينه مساعدتهايی را داشته باشند تا هر چه سريع‌تر بستر محاکمه و تعقيب اين مجرمين فراهم شود.
محسنی‌اژه‌ای همچنين در پاسخ به سوالی درباره اينکه گفته می‌شود دادستانی جمهوری اسلامی ليستی از مجرمين جنايات غزه را در اختيار وزارت اطلاعات قرار داده است, گفت: ما در جهت تکميل مستندات اين پرونده به دادستانی کمک خواهيم کرد و در جهت شناسايی افراد و مجرمين اين جنايت کوتاهی نمی‌کنيم.
وی افزود: پيام اين کنفرانس که با حضور گسترده ميهمانان برگزار شد, موجب هشياری و وحدت دولت‌ها وملت‌های اسلامی خواهد شد چرا که اگر کشورهای اسلامی بايکديگر متحد باشند, تفرقه دشمنان اسلام نمی‌تواند مانع اختلاف‌نظر امت اسلامی شود.
وی در همين راستا در پاسخ به سوالی مبنی بر هدف از ايجاد تفرقه بين کشورهای اسلامی گفت: هدف آنها ايجاد تفرقه و شکاف بين کشورهای اسلامی است اما اگر مسلمانان در تمام دنيا, جبهه واحدی را تشکيل دهند, دشمنان اسلام به اهداف خود نمی‌رسند.
وی تاکيد کرد: انشاء الله اسرائيل محو خواهد شد.
وی همچنين به سوال خبرنگاری مبنی بر ادعای آمريکا درباره شناسايی اطلاعات رايانه‌ای هلی‌کوپتر اختصاص باراک اوباما از سوی برخی پژوهشگران ايرانی, پاسخی نداد.





















Copyright: gooya.com 2016