شنبه 17 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لغو سفر وزير امور خارجه ايتاليا به ايران، آفتاب

آفتاب: دولت ايتاليا به دنبال فشارهای رژيم صهيونيستی و آمريکا سفر وزيرخارجه خود به ايران را لغو کرد.

به گزارش سرويس سياسی آفتاب، روزنامه کيهان در شماره روز شنبه خود با انتشار اين خبر افزوده است : «لغو سفر احتمالی "فرانکو فرانتينی" وزيرخارجه ايتاليا در حالی است که چندی پيش وزارت خارجه اين کشور خبر سفر وی به ايران را مورد تاييد قرار داده بود».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس گزارش کيهان، در همين زمينه روزنامه اسرائيلی هاآرتص درباره لغو سفر وزيرخارجه ايتاليا نوشته است: «فرانکو فرانتينی که قرار بود برای پاره‌ای مذاکرات به تهران سفر کند درپی فشار مقامات اسرائيلی و آمريکايی مجبور به لغو سفر خود شد».

هاآرتص به نقل از منابع آگاه اسرائيلی افزود: «مسئولان ارشد تل آويو از همتايان خود در کاخ سفيد خواسته‌اند تا ايتاليايی‌ها را برای لغو اين سفر متقاعد کنند».

بنابراين گزارش، اسرائيلی‌ها بر اين باور هستند که سفر فرانتينی به ايران می‌توانست به مثابه ارسال پيامی نادرست برای اين رژيم باشد.

قرار بود در جريان سفر فرانتينی به تهران مسايل مربوط به شرکت ايران در اجلاس وزرای خارجه «گروه هشت» که ايتاليا رياست دوره‌ای اين گروه را برعهده دارد، ارزيابی شود که با تلاش آمريکا و رژيم صهيونيستی اين سفر لغو شد.





















Copyright: gooya.com 2016