یکشنبه 9 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آزادی ده تن از فعالان جنبش زنان و ادامه بازداشت خديجه مقدم و محبوبه کرمی، تغيير برای برابری

تغيير برای برابری: ده نفر از بازداشت شدگان ۶ فروردين با قرار کفالت آزاد شدند. با وجود صدور قرار کفالت برای هر دوازده نفرآنها کفالت خديجه مقدم و محبوبه کرمی پذيرفته نشد و اين دو عضو کمپين همچنان در زندان اوين بازداشت هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امروز صبح پس از مراجعه مجدد خانواده ها و تاکيد آنها بر گفته آقايان بازپرس متين راسخ و حيدری فرد بر معرفی کفيل و صدورقرار آزادی، بازهم هرگونه رسيدگی را به ۱۶ فروردين موکول کردند اما سرانجام با پی گيری مصرانه خانواده ها ظهر امروز با پذيرش کفيل موافقت شد. البته بی آنکه دليلی ذکر شود از قبول کفيل خديجه مقدم و محبوبه کرمی سر باز زدند. نسرين ستوده به همراه دکتر خسروشاهی همسر خديجه مقدم و همچنين برادر محبوبه کرمی مجددا به دادياری مراجعه کردند اما داديارها هيچ کدام دردادگاه نبودند و قرارشد برای پی گيری وضعيت موکلانشان فردا مراجعه کنند. آقای پوربابايی نيز وکالت محبوبه کرمی را پذيرفته است.

بعد از ظهر امروزنيز ليلا نظری، دلارام علی، فرخنده احتسابيان، شهلا فروزانفر، ثريا يوسفی،بهارا بهروان از زندان اوين آزاد شدند.

آرش نصيری اقبالی، امير رشيدی، محمد شوراب نيز در حالی که خانواده هايشان از ساعت ۴ بعد از ظهر انتظارشان را می کشيدند حدود ساعت ۹ شب از زندان قزل حصار آزاد شدند. علی عبدی نيز شب قبل آزاد شده بود.

آنها بايد روز يک شنبه ۱۶ فروردين برای بازپرسی در دادگاه حاضر شوند.

اين ۱۲ فعال جنبش زنان روز پنج شنبه ششم فرودين ماه در حالی که تصميم داشتند به ديدار نوروزی با خانواده های برخی از زندانيان بروند در خيابان سهروردی تهران دستگير و به زندان منتقل شده بودند.





















Copyright: gooya.com 2016