جمعه 7 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال ۱۲ نفر از فعالان کمپين يک ميليون امضا و مادران صلح به زندان اوين و قرار کفالت ۵۰ ميليون تومانی برای آن ها، تغيير برای برابری

تغيير برای برابری - اطلاعات دريافتی از خانواده های ۱۲ نفر از اعضای کمپين و مادران صلح که ديروز بازداشت شده اند حاکی از آن است که قاضی متين راسخ، با تفهيم اتهام اخلال در نظم عمومی و تشويش اذهان برای اين افراد قرار کفالت ۵۰ ميليون تومانی صادر کرده و تمامی بازداشت شدگان پس از بازجويی در کلانتری نيلوفر به زندان اوين منتقل شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بازداشت شدگان که طی تماس تلفنی با خانواده های خود اين موضوع را به اطلاع ايشان رسانده اند، گفته اند قرار کفالت تنها با فيش کارمندی پذيرفته خواهد شد، اما مدت کوتاهی پس از اين تماس قاضی پرونده، شعبه يکم بازپرسی ويژه امنيت واقع در جنب زندان اوين را ترک کرده است.

خانواده های بازداشت شدگان که تا آخرين ساعات پنچ شنبه در مقابل کلانتری های گلوبندک، نيلوفر، بازداشتگاه وزرا و زندان اوين سرگردان بوده اند همچنين می گويند که فرصت چندانی برای پيدا کردن ضامن کارمند نداشته و با توجه به تعطيلی آخر هفته درعمل گونه پيگيری تا شنبه بی نتيجه خواهد بود.

خديجه مقدم، دلارام علی، ليلا نظری، محبوبه کرمی، فرخنده احتسابيان، بهارا بهروان، علی عبدی، امير رشيدی، محمد شوراب، آرش نصيری اقبالی از اعضای کمپين يک ميليون امضا و همچنين شهلا فروزانفر، ثريا يوسفی از مادران صلح ظهر روز پنچ شنبه ششم فروردين، پيش از آن که موفق به ديدار نوروزی باخانواده های برخی از زندانيان و خانواده دکتر زهرا بنی يعقوب شوند بازداشت شده اند.





















Copyright: gooya.com 2016