سه شنبه 11 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خديجه مقدم و محبوبه کرمی را آزاد کنيد! کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران

۱۱ فروردين ۱۳۸۸- در حالی که ده نفر از ۱۲ فعال حقوق زن با کفالت آزاد شدند، خديجه مقدم و محبوبه کرمی همچنان در اوين در بازداشت بسر می برند. همه اين دوازده نفر، هفته گذشته هنگامی که قصد داشتند به ديدار نوروزی بروند، بازداشت شده بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آزادی اين ده نفر از فعالان حقوق زن با توديع وثيقه ای به مبلغ ۵۰ ميليون تومان با کفالت نفر سوم که کارمند دولت بود، از طرف يک مقام قضايی صورت گرفت.
مقامات قضايی از پذيرفتن وثيقه خديجه مقدم و محبوبه کرمی بدون هيچگونه توضيحی خودداری کردند. ده نفری که آزاد شده اند بايد روز يکشنبه ۱۵ فروردين ماه خود را برای بازپرسی معرفی کنند. همه بازداشت شدگان به "تشويش اذهان عمومی، و "برهم زدن نظم عمومی" متهم شده اند و پرونده قضايی آنها بر مبنای چنين اتهاماتی تشکيل شده است.
کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران با تاکيد بر اين نکته که ادامه بازداشت اين افراد هيچ توجيه قانونی ندارد، از مقامات ايرانی خواستار آزادی فوری خديجه مقدم و محبوبه کرمی شد.





















Copyright: gooya.com 2016