دوشنبه 17 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعويق مجدد در آزادی خديجه مقدم و محبوبه کرمی، تغيير برای برابری

تغيير برای برابری: به رغم وعده های روز گذشته ی مسئولان دادياری امنيت دادسرای انقلاب، جلسه ی رسيدگی به پرونده ی خديجه مقدم و محبوبه کرمی يک بار ديگر به تعويق افتاد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صبح امروز هفدهم فروردين، خانواده و وکلای اين دو فعال کمپين يک ميليون امضا بار ديگر برای پيگيری وضعيت آنان به دادسرای انقلاب مراجعه کردند اما به دليل اعزام نشدن خديجه مقدم و محبوبه کرمی از زندان اوين، دادگاه آنان تشکيل نشد. اين در حالی است که هيچ گونه توضيحی برای تعويق برگزاری دادگاه اين دوفعال کمپين که از ششم فروردين تا کنون در زندان اوين به سر می برند، به خانواده و وکلای آنان داده نشد.

هوشنگ پوربابايی وکيل محبوبه کرمی که روز گذشته نيز به دادسرای انقلاب مراجعه کرده بود در اين رابطه به تغيير برای برابری گفت: "ما امروز هم به دادگاه مراجعه کرديم اما به رغم وعده ای که ديروز داده بودند دادگاه برگزار نشد. روز گذشته به ما اعلام شد با توديع قرار موکلان ما آزاد می شوند و بر همين اساس کفيل هم آماده بود اما نه خانم کرمی و نه خانم مقدم از زندان به دادسرا اعزام نشدند".

به نسيم غنوی، يکی از وکلای خديجه مقدم نيز که امروز در دادگاه حاضر شده بود پاسخ مشابهی داده شده است.

پوربابايی همچنين گفت صبح فردا مجددا برای پيگيری وضعيت موکل خود به دادگاه انقلاب مراجعه خواهد کرد و ادامه داد: "اميدوارم طبق صبحت هايی که امروز در دفتر دادياری امنيت دادسرای انقلاب داشتيم، صبح فردا جلسه ی رسيدگی به پرونده ی خديجه مقدم و محبوبه کرمی تشکيل شود و هر دوی آنان با توديع قرار کفالت از زندان آزاد شوند".





















Copyright: gooya.com 2016