چهارشنبه 19 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آزادی خديجه مقدم با وثيقه ۲۰ ميليون تومانی، مدرسه فمينيستی

مدرسه فمينيستی: خديجه مقدم، تنها فرد در بازداشت مانده پرونده مهمانان نوروزی، با تفهيم اتهام برای پرونده ای جديد و با قرار وثيقه ۲۰ ميليون تومانی آزاد می شود. بنابه گفته نسيم غنوی، وکيل خديجه مقدم، موکل اش برای پرونده جديد خود تفهيم اتهام شد و برای آزادی او قرار وثيقه ۲۰ ميليون تومانی صادر شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خديجه مقدم که روز ۶ اسفندماه به همراه ۱۱ تن ديگر از اعضای کمپين و مادران صلح هنگام رفتن به منزل زهرا بنی يعقوب و برخی ديگر از زندانيان سياسی به منظور بازديد نوروزی، بازداشت شده بود، ديروز آخرين دفاع خود را انجام داده و کفالت ۵۰ ميليون تومانی برای اين پرونده برايش صادر شده بود که داديار امنيت به دليل وجود پرونده جديد ديگری از آزادی وی خودداری کرده بود. اما براساس گفته نسيم غنوی، خديجه مقدم برای پرونده جديد تفهيم اتهام شد. اتهام خديجه مقدم در پرونده جديد فعاليت تبليغی عليه نظام از طريق فعاليت در کمپين يک ميليون امضاء و کميته مادران و کمک مالی به کمپين و نيز تمرد از دستور پليس در جلوی سفارت فلسطين عنوان شده است. پس از تفهيم اتهام برای خديجه مقدم قرار وثيقه ۲۰ ميليون تومانی برای پرونده جديد وی صادر گرديد. امروز چهارشنبه ۱۹ فروردين ماه، همسر خديجه مقدم با توديع وثيقه و نيز کفالت به دادگاه انقلاب تمام تلاش خود را برای آن که وی امروز آزاد شود انجام داده و به نظر می رسد با تکميل مراحل قانونی خديجه مقدم به زودی و تا ساعاتی ديگر آزاد شود.





















Copyright: gooya.com 2016