پنجشنبه 27 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال مجدد محمد پورعبدالله به بند ۲۰۹، مادر پورعبدالله:اگر مسئولان جواب ندهند، خودم را در دادگاه انقلاب می کشم! کميته گزارشگران حقوق بشر

محمد پورعبدالله
محمد پورعبدالله

محمد پورعبدالله، دانشجوی زندانی که از بهمن ماه در زندان به سر می برد، روز دوشنبه، مجددا از زندان قزل حصار به بند ۲۰۹ زندان اوين انتقال يافت. اين انتقال، پس از آن صورت گرفت که وی، در جلسه بازپرسی خود در دادگاه، حاضر به پذيرش اتهامات وارده نشد. مسئولان دادگاه انقلاب به خانواده وی گفته اند:" از آنجايی که پورعبدالله، برگه اتهامات خود را امضا ننموده، مجددا به سلول انفرادی انتقال می يابد، تا دوباره مورد بازجويی قرار گيرد."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مادر اين دانشجوی زندانی با ابراز نگرانی نسبت به وضعيت فرزندش، می گويد:" سؤال من از مسئولان اين است که آيا من به عنوان يک مادر، حق ندارم از شرايط فرزندم مطلع باشم و او را ببينم؟"

گفتنی است، محمد پورعبدالله از زمان انتقال به بند ۲۰۹، ممنوع الملاقات و ممنوع التلفن بوده و خانواده وی نسبت به شرايط، او بی اطلاع هستند.

مادر وی که در روزهای گذشته بارها با نوشتن نامه و مراجعه به نهادهای مختلف، خواستار رسيدگی و پاسخگويی مسئولان نسبت به وضعيت فرزندش شده، در آخرين اقدام خود با نوشتن نامه ای اعتراض آميز به کميسيون اصل ۹۰ مجلس، به تشريح وضعيت فرزندش در زندان اوين پرداخته است.

او درحالی که از برخوردهای مسئولان دادگاه انقلاب ، ابراز نارضايتی می کند، می گويد:" به همه بگوييد که من تا آخرين لحظه، پشت فرزندم ايستاده ام ." او ادامه می دهد:" اگر دادگاه انقلاب، وضعيت او را روشن نکند، قسم می خورم که خودم را در دادگاه خواهم کشت تا دنيا بفهمد، در اينجا چه بلايی بر سر بچه های ما می آورند."

لازم به ذکر است، محمد پورعبدالله در آذرماه سال گذشته نيز در جريان بازداشت گسترده دانشجويان طيف چپ بازداشت شد و پس از آزادی، بارها از سوی وزارت اطلاعات تحت فشار قرار گرفت.





















Copyright: gooya.com 2016