یکشنبه 10 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه کانون مدافعان حقوق بشر در محکوميت حادثه تروريستی زاهدان

«کانون مدافعان حقوق بشر» به دنبال انفجار در مسجد علی ابن ابيطالب (ع) زاهدان با انتشار بيانيه ای مطبوعاتی، هرگونه رفتار خشونت آميز را محکوم کرد. به دنبال انفجار در مسجد علی ابن ابيطالب زاهدان که پنجشنبه شب به وقوع پيوست، جمعی از هم وطنان کشته و مجروح شدند. متن کامل بيانيه کانون مدافعان حقوق بشر که نهم خرداد ماه ۱۳۸۸ منتشر شده به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به نام خدا

وقوع حادثه تروريستی در مسجد شيعيان شهرستان زاهدان که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها نفر شده است، موجی از تأثر و تأسف را در ميان مدافعان حقوق بشر برانگيخت و بار ديگر اين ضرورت را به اثبات رساند که همگان بايد تمام آنچه را که در توان دارند، به کار گيرند تا ريشه های تفرقه و انديشه ها و قرائت های دينی خشونت زا را با هرنام و نشانی که باشد، بخشکانند.
کانون مدافعان حقوق بشر با محکوم کردن هرگونه رفتار خشونت آميز به ويژه اعمال کور تروريستی، از مسئولان دولتی مصرانه می خواهد از طريق مبارزه با فقر، تبعيض و فساد در سراسر ايران به ويژه در مناطق حساس و دارای بافت جمعيتی خاص مانند سيستان و بلوچستان و جلوگيری از گسترش رفتارهای تفرقه افکنانه، زمينه ايجاد و گسترش خشونت را از ميان برداشته تا دشمنان ملت ايران نتوانند به مقاصد شوم خود جامه عمل بپوشانند.
در پايان مراتب تسليت خود را به خانواده های داغديده تقديم کرده و برای مصدومان و مجروحان اين حادثه ضد بشری، بهبودی و سلامتی آرزومنديم.

کانون مدافعان حقوق بشر
۹/۳/۱۳۸۸





















Copyright: gooya.com 2016