جمعه 15 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جنتی: هيچ قدرتی نمی تواند در رهبری و قوای سه گانه ايران نفوذ کند، ايرنا

تهران- آيت الله احمد جنتی خطيب نمازجمعه تهران گفت: امام خمينی (ره) به ما ياد داد که روی پای خودمان بايستيم و اکنون هيچ قدرتی نمی تواند ادعا کند که در اين مملکت نفوذ سياسی دارد و يا در رهبری و قوای سه گانه کشور نفوذ کرده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، آيت الله جنتی امروز در خطبه اول نماز جمعه در جمع هزاران نمازگزار در دانشگاه تهران تصريح کرد: امام(ره) ما را از شر امريکا و شرق و غرب نجات داد و راه خوب را به ما نماياند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: مرکز قدرت در جمهوری اسلامی ايران مصون از دخالت بيگانه ها است و اين عزتی است که امام (ره) به ما داده است.
آيت الله جنتی با بيان اينکه انقلاب امام(ره) يک انقلاب تاريخی و بدون مشابه بود و مجموعه ای از سه انقلاب محمدی، علوی و حسينی را در خود دارد، افزود: امام(ره) يک مرد خدايی بود که هنوز نفس الهی اش، انسان ساز است و دل ها را روشن می کند.
دبير شورای نگهبان بااشاره به اينکه آثار امام (ره) بعد معنوی دارد، نمازگزاران را به مطالعه مجدد وصيت نامه ايشان فراخواند و گفت: خواندن اين وصيت نامه و ديگر آثار امام(ره) دل ها را روشن و نرم می کند.
جنتی با قرائت فرازهايی از وصيتنامه سياسی - الهی امام خمينی (ره) تصريح کرد: مطالب وصيت نامه امام مربوط به يک نسل و دوره نيست بلکه او به همه آحاد مظلوم بشر راه نجات را نشان داده است.
امام جمعه موقت تهران گفت: همه ما بايد پاسدار دستاوردهای اين انقلاب و امام(ره) باشيم.
وی يادآور شد: دشمن بيکار نشسته و مرتب در حال طراحی و اجرای نقشه های جديد عليه انقلاب است و در اين راه، از ابزارهای گوناگون بهره می گيرد.
آيت الله جنتی خاطرنشان کرد: بايد اين نقشه ها را بشناسيم و آنها را خنثی کنيم.
خطيب نمازجمعه تهران در خطبه اول نماز ضمن توصيه به نمازگزاران به تقوی و رعايت وظايف بندگی خدا و اخلاق اسلامی، ايام سوگواری امام خمينی (ره )، حادثه ۱۵ خرداد و انفجار تروريستی خونين مسجد علی ابن ابيطالب (ع) در زاهدان را به مردم شهيدپرور تسليت گفت.





















Copyright: gooya.com 2016