یکشنبه 17 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قالیباف: به چه حقی در مناظره به کسی که غایب است تهمت می‌زنند؟، آفتاب

فردی که در مناظره اخلاق را رعایت نمی‌کند بازنده خواهدبود.

محمدباقر قالیباف با اشاره به وضعیت انتخاباتی کشور و مناظره‌های انجام گرفته توسط کاندیداها گفت : «از اینکه فضای انتخابات گرم و پر شور شده است باید از مردم و رسانه‌ها تشکر کرد اما من فکر می‌کنم در مناظره‌ها و خیلی از بیانات اگراخلاق رعایت نشود همه ما، مردم و نظام و بیش از همه فردی که این صحبت‌ها را انجام می‌دهد بازنده این مناظره‌ها خواهد بود».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش آفتاب، وی تاکید کرد: «به چه حقی از کسی که در این مناظره حضور ندارد نام برده می‌شود در صورتی که بر اساس دستورات دین مبین اسلام اگر از کسی خلافی سر زده است باید زمانی به مردم معرفی شود که جرم او در دادگاه به اثبات رسیده باشد که این هم در کشور ما از وظایف قوه قضائیه است، همه باید توجه داشته باشیم که آبروی مردم مهم است».

شهردار تهران تاکید کرد : «مطمئن باشید هیچ کس با تخریب دیگران نمی‌تواند به جایی برسد هر کس باید با نگاهی ایجابی و تلاش، خودش را به مردم اثبات کند، این برادران همه هم برای ما عزیز و از چهره های شناخته شده نظام هستند».

قالیباف در ادامه با اشاره با عدم تاثیر این رفتارها بر حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات گفت : «مردم ما آگاه هستند و هرگز صحنه انتخاب مهمترین سمت اجرایی کشور را خالی نخواهند کرد».





















Copyright: gooya.com 2016