جمعه 22 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی شورای نگهبان: اعلام نتايج رسانه ها گمانه زنی است، چاپ مجدد تعرفه، امکان تمديد مهلت، مهر

سخنگوی شورای نگهبان از صدور دستور چاپ مجدد برگه های تعرفه رای برای جبران کمبود تعرفه در برخی حوزه های انتخابيه بويژه مراکزی در استان آذربايجان شرقی و فارس خبر داد.
دکتر عباسعلی کدخدايی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: با توجه به حضور کم سابقه مردم نقاط مختلف کشور در صحنه انتخابات ، گزارش هايی مبنی بر کمبود تعرفه های رای و معطلی مردم در صفوف انتخابات ، از جمله در برخی مناطق تبريز و شيراز رسيد که دستورات لازم برای تامين تعرفه در اين مناطق صادر شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين سوال که با توجه به معلوم بودن واجدين شرايط در حوزه های انتخابی و نيز چاپ حدود ۱۱ ميليون برگ تعرفه اضافی علت کمبود تعرفه چيست ، ادامه داد: توزيع تعرفه ها از گذشته توسط وزارت محترم کشور با کد بندی ها و مکانيزم خاص منطقه ای صورت می گيرد و اگر چه به همين دليل امکان انتقال تعرفه ها به نقاط ديگر موجود نبوده ، اما با آمادگی قبلی دستور چاپ و توزيع مجدد برگه های تعرفه برای تامين در مناطق مورد نياز در طول امروز صورت گرفته است و اکنون مشکلی در اين زمينه وجود ندارد.

کدخدايی حضور مردم را کم سابقه و موجب افتخار نظام اسلامی دانست و افزود: از قبل هم توصيه شده بود که مردم عزيز در اولين ساعات رای گيری اقدام به رای دادن کنند ، اما با توجه به حضور گسترده مردم در پای صندوق ها تمديد زمان اخذ رای صورت گرفته و احتمال تمديد مجدد آن هم وجود دارد.

کدخدايی در خصوص انتشار برخی آمارها به عنوان نتايج انتخاباتی در برخی سايت های خبری به مهر گفت: انتشار عمومی اين گونه آمارها که صرفا گمانه زنی است ، به هيچ وجه مطلوب نبوده و از سنديت نيز برخوردار نمی باشد.

سخنگوی شورای نگهبان توصيه کرد تا رسانه ها با کسب خبر از مراجع رسمی و مسوول اطلاع رسانی کنند و افکار عمومی را دستخوش اخبار تائيد نشده قرار ندهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016