شنبه 23 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پلمب ستادهای اصلاح‌طلبان و درگيری پليس با هواداران موسوی، راديو فردا

خبرگزاری فرانسه از درگيری پليس ايران در تهران با حاميان ميرحسين موسوی نامزد اصلاح‌طلب انتخابات رياست جمهوری، گزارش داده و کمپين بين‌المللی حمايت از حقوق بشر خبر از پلمپ ستادهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان داد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه هواداران ميرحسين موسوی، خطاب به دولت محمود احمدی‌نژاد شعار می‌دادند که چهار سال کشور را ويران کرديد و می‌خواهيد در چهار سال آينده ايران را بيشتر ويران کنيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هواداران آقای موسوی به خبرگزاری فرانسه گفته‌اند که در مقابل فشار نيروهای امنيتی مقاومت خواهند کرد و ستاد ميرحسين موسوی را ترک نمی‌کنند.

اين خبرگزاری افزود که پليس با باتوم به هواداران مير حسين موسوی حمله کرده است.

در همين حال کمپين بين‌المللی حقوق بشر در ايران در بيانيه‌ای اعلام کرد که شمارش تعدادی از صندوق‌های آرا، از تقلب وسيع به نفع احمدی‌نژاد حکايت می‌کند.

به نوشته اين نهاد مدافع حقوق بشر، در ساعت ۷ صبح ۲۳ خرداد ماه ۱۳۸۷، به وقت تهران، دفاتر دو نامزد اصلاح‌طلبان؛ مهندس ميرحسين موسوی و حجت‌الاسلام مهدی کروبی توسط نيروهای اطلاعاتی امنيتی مورد حمله قرار گرفتند، و مصادره و پلمب شدند.

در اين بيانيه آمده است که وب سايت رسمی مهندس ميرحسين موسوی گزارش داد که زمانی که هواداران وی در اطراف ستاد جمع شده بودند تا بر اساس گزارش‌هايی که نمايندگان ستاد مهندس موسوی از مراکز انتخابات داده بودند، جشن پيروزی او را برگزار کنند، نيروهای انتظامی با آنها مقابله کردند و با استفاده از اسپری فلفل و با اعمال خشونت آنها را پراکنده کردند.

برخی از سايت‌های اصلاح طلب نيز روز گذشته فيلتر شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016