چهارشنبه 27 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تلاش های شيطانی حزب پادگانی برای به انحراف کشيدن اعتراضات مردمی، اطلاعيه سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی

ملت شريف ايران

همزمان با اوج گيری جنبش اعتراض مردمی عليه کودتای مخملی در انتخابات رياست جمهوری دهم، طراحان کودتا به منظور فراهم آوردن زمينه های برخوردهای خشن با معترضان درحال تدارک اقدامات شيطانی گسترده ای هستند. اوباش و عوامل مزدور کودتاچيان مأموريت يافته اند با ايجاد اغتشاش و هرج و مرج آتش، زدن بانک ها و اموال عمومی ، حمله به منازل و اتومبيل های مردم زمينه لازم را برای انحراف افکار عمومی از مسئله اصلی يعنی کودتای رسوا عليه رأی مردم منحرف سازند. در همين حال صدا و سيما که به عنوان ارگان اقتدارگرايان عمل می کند در شب های اخير با انجام مصاحبه های ساختگی می کوشد تخريب های سازمان يافته اوباش مزدور حزب پادگانی را به شما مردم شريف و فهيم نسبت داده و با ايجاد تضاد تصنعی امنيت و آزادی، فضای کنونی را نا امن جلوه داده و به بهانه ضرورت استقرار امنيت و به نام دفاع از آسايش مردم زمينه را برای کودتايی ديگر فراهم آورد. اين درحالی است که کميته حقيقت ياب مجلس در باره وقايع اخير در گزارش خود به صراحت اعلام کرده است: «تخريب بانک ها توسط لباس شخصی ها صورت گرفته که متأسفانه در زمان مورد نظر برخورد لازم با اين گروه های سرخود نشده است.» نماينده مجلس و مسئول اين کميته به صراحت اعلام کرده است: «گروهی لباس شخصی به اسم دفاع از دين اتفاقات کوی دانشگاه و تخريب اموال عمومی و حمله به بانک ها را رقم زده اند».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مردم شريف ايران

عوامل مزدور حزب پادگانی مأموريت دارند با حمله تخريب اموال عمومی و منازل شخصی خوراک لازم را برای صدا و سيما فراهم آورند تا اين رسانه در اختيار اقتدارگرايان اعتراض مسالمت آميز و مدنی شما را عامل ناامنی کشور معرفی کند. آنان برای تحريک شما همانگونه که در پايان تظاهرات مسالمت آميز روز دوشنبه و يا در کوی دانشگاه مشاهده کرديد از هيچ جنايتی دريغ نمی ورزند. از اين رو ضروری است در حرکات اعتراضی خود تحت هر شرايطی از مقابله به مثل در برابر اقدامات تحريک آميز اکيداً خودداری کنيد. اعتراض ما و شما اعتراض به اقتدارگرايان کودتاگری است که با خيانت و دستبرد به آراء شما نمايش زيبای مردمسالاری در اين کشور را به فضاحت کشاندند ومطالبه ما و شما تنها و تنها ابطال انتخابات رسوای اخير است. بنابراين در اعتراضات خود اجازه طرح شعارها و يا مطالبات انحرافی و تحريک آميز را ندهيد و و با عوامل هرج و مرج طلب در صفوف خود قاطعانه برخورد کنيد.

سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی ايران تخريب ها و اقدامات هرج و مرج طلبانه ای که طی روزهای اخير از سوی عوامل مزدور کودتا موسوم به لباس شخصی ها صورت گرفته است و بخصوص حمله وحشيانه و جنايت کارانه آنها به کوی دانشگاه را که به گزارش کميته حقيقت ياب مجلس به کشته و زخمی شدن تعداد زيادی از دانشجويان عزيز انجاميده است، شديداً محکوم می کند و مسئوليت اين جنايات و اقدامات هرج و مرج طلبانه و حمله به اموال عمومی و منازل شخصی مردم را متوجه وزير کشور و شخص احمدی نژاد می داند. مجلس شورای اسلامی اگر برای کميته حقيقت ياب خود در باره وقايع اخير ارزش و احترام قائل است و اگر به گزارش اين کميته باور دارد و اگر در ادعای پيگيری جنايت کوی دانشگاه صادق است، بايد طرح عدم کفايت احمدی نژاد و استيضاح وزير کشور را در دستور کار قرار دهد.

سازمان همچنين دروغپردازی های صدا و سيمای ارگان اقتدارگرايان حاکم در تحريف چهره پاک و مسالمت جويانه اعتراضات شما مردم شريف را محکوم اعلام می کند و صدا و سيمايی را که در جريان انتخابات به ستاد تبليغاتی آقای احمدی نژاد تبديل شده بود و در مرحله پس از انتخابات رسالت خود را تحريف و وارونه نمايی خواسته قانونی و مشروع شما دانسته و به جای بيان حقايق و نمايش حضور عظيم و افتخارآفرين مردم در راهپيمايی روز دوشنبه، تخريب و هرج و مرج را به شما نسبت می دهد شايسته نام رسانه ملی نمی داند.

سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی ايران
۲۷/۳/۸۸


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016