پنجشنبه 28 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر احمدی نژاد: رئيس جمهور اغتشاش‌گران را خس و خاشاک ناميد نه مردم، مهر

معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئيس‌جمهور در اطلاعيه ای در خصوص تحريف سخنان دکتر محمود احمدی نژاد آورده است: تأکيد رئيس‌جمهور بر جدا بودن حساب اخلال‌گران و اغتشاش‌گران از ملت بزرگ ايران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اين اطلاعيه آمده است: حماسه با شکوه و به يادماندنی مرم شريف ايران اسلامی در ۲۲ خرداد ۸۸ که با مشارکت بی‌سابقه ۴۰ ميليون ايرانی آگاه و آزاده شکل گرفت رأی مجدد به کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور محترم نيز بارها با تجليل از اين مشارکت عمومی، پيروز واقعی اين انتخابات را ملت متحد و يکپارچه ايران ناميده‌اند که جدای از گرايش و سليقه انتخاباتی با حضوری بی‌سابقه و شکوهمند بار ديگر هوشياری خود را در برابر توطئه‌های استکبار جهانی نشان دادند، اگر چه بديهی بود اندک افراد نفوذی و اغتشاش گر تلاش کنند شيرينی اين حماسه را در ذائقه مردم تلخ کنند.

اين اطلاعيه می‌افزايد: رئيس‌جمهور محترم اين افراد معدود را به سان خس و خاشاکی ناميده‌اند که در برابر رودخانه زلال ملت جايی برای خودنمايی نمی‌يابند ولی متأسفانه در روزهای اخير برخی رسانه‌ها و جريان‌ها با تحريف آشکار سخنان رييس‌جمهور محترم با سخنان توهين‌آميز و فرافکنی آن را به عموم تعميم داده‌اند. اين رويه ناپسند در ادامه همان چهار سال خط تخريب و توهين‌هايی است که در کلام مقام معظم رهبری به «بی‌انصافی» درباره رييس‌جمهور مردمی تعريف شد.

در ادامه اين اطلاعيه آمده است : متن دقيق سخنان رييس‌جمهور محترم در جشن بزرگ پيروزی مردم در مورخ ۸۸/۳/۲۴ در ميدان وليعصر(عج) به اين شرح است : « ملت ايران يک ملت متحد است، امروز خبرنگاری سوال کرد بعضی‌ها گوشه و کنار بعضی از کارها را انجام می‌دهند اغتشاش است، شورش است، و واژه‌های تندی به کار برد. من يک مثال زدم و نتيجه‌گيری کردم.

ملت ايران يکپارچه است در يک مسابقه فوتبال ۵۰ هزار، ۷۰ هزار تماشاچی می‌روند آن کسی که تيمش باخته عصبانی است و به هر دری می‌زند، در ايران در انتخابات ۴۰ ميليون نفر خودشان بازيگر اصلی و تعيين‌کننده اصلی بودند حالا ۴ تا خس و خاشاک در اين گوشه‌ها يک کاری می‌کنند. بدانيد که اين رودخانه زلال ملت جايی برای خودنمايی آنها نخواهد گذاشت.»

اين اطلاعيه می‌افزايد: مداقه در اين سخنان روشن، مبين تأکيد رييس‌جمهور بر جدا بودن حساب اخلال‌گران و اغتشاش‌گران از ملت بزرگ ايران است و آنجا که از ۴۰ ميليون نفر نقش‌آفرين اصلی و تعيين‌کننده سخن می‌گويند همه را در اين پيروزی بدون توجه به جهت‌گيری آراء و سلايق انتخاباتی سهيم می‌دانند.

اين اطلاعيه در پايان خاطر نشان می‌کند : متأسفانه بازخوانی اين موضوع يک‌بار ديگر نشان می‌دهد که خط تخريب چگونه همواره با قلب واقعيت‌ها، ‌تحريف آشکار، تخريب عينی، تفاسير وارونه و ادعاهای جعلی سعی در فريب افکار عمومی و حصول مطامع ناچيز سياسی دارند. بديهی است همه دلسوزان واقعی انقلاب بر اين باورند که اين معدود آشوبگران که به تخريب اموال عمومی پرداخته و با اساس نظام مشکل دارند جدای از امواج پرخروش ملت ايران هستند. آيينه ملت زلال و روشن است و ان‌شاء‌الله اين زنگارها زدوده خواهد شد، به هر روی اميد است اصحاب رسانه با درج حقايق و هوشياری مانع تشويش اذهان عمومی و گمانه‌زنی‌های باطل دشمنان نظام و انقلاب گردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016